dc.contributor.advisor |
Prusáková, Viera
|
|
dc.contributor.author |
Janáková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:49Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:49Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28255
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část této diplomové práce se týká sociálně patologických jevů a prevence, celoživotního učení, dalšího vzdělávání, dalšího vzdělávání pedagogů, dalšího vzdělávání školních metodiků prevence, a profese školního metodika prevence. V praktické části jsou kvantitativní metodou zjištěny a popsány vybrané otázky z oblasti názorů školních metodiků prevence na jejich další vzdělávání v oblasti sociálně patologických jevů. Výsledkem naší práce je zodpovězení vybraných otázek dalšího vzdělávání metodiků prevence v oblasti sociálně patologických jevů. |
|
dc.format |
93 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociálně patologické jevy dětí a mládeže
|
cs |
dc.subject |
rizikové chování
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
primární prevence
|
cs |
dc.subject |
další vzdělávání učitelů
|
cs |
dc.subject |
školní metodik prevence
|
cs |
dc.subject |
další vzdělávání školních metodiků prevence
|
cs |
dc.subject |
Socially pathological phenomena of children and youth
|
en |
dc.subject |
risk behaviour
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
primary prevention
|
en |
dc.subject |
further education of teachers
|
en |
dc.subject |
school methods of prevention
|
en |
dc.subject |
further education of school methods of prevention
|
en |
dc.title |
Další vzdělávání metodiků prevence v oblasti sociálně patologických jevů |
|
dc.title.alternative |
Further Education of Prevention Methodologists in the Field of Socially Pathological Phenomena |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krausová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2014-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of this diploma thesis deals with socially pathological phenomena and prevention, lifelong learning, further education, further education of teachers, further education of school methods of prevention and profession of school methods of prevention. In the practical part selected issues are detected and described from the field of socially pathological phenomena by the quantitative method. The result of this thesis is answer of the selected issues in the field of further education of school methods of prevention in the field of socially pathological phenomena. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
33798
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
další vzdělávání
|
cs |
local.subject |
pedagogické vzdělávání
|
cs |
local.subject |
školní metodici prevence
|
cs |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |
local.subject |
continuing education
|
en |
local.subject |
pedagogical education
|
en |
local.subject |
methodologist of school prevention
|
en |