Vliv ústavní výchovy na hodnotový systém klientů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Dostálová, Magdaléna
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:47Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:47Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28250
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu hodnotového systému klientů zařízení ústavní výchovy. Práce vymezuje pojmy hodnoty, hodnotový systém, dále přibližuje osobnost klientů, kterým je naři-zována ústavní výchova a přibližuje teoretická východiska ústavní výchovy. Empirická část vychází z analýzy výpovědí klientů výchovného ústavu. Klade si za cíl rozpoznat preferované hodnoty těch-to jedinců, dále chce zjistit, zda má ústavní výchova vliv na tvorbu a změny v jejich hodnotovém systému. Na základě analýzy výpovědí otevřeným kódováním nabízíme praktické závěry, které mohou pomoci při zkvalitnění práce zaměstnanců výchovného ústavu a jejich přístupu ke klientům. |
|
dc.format |
95 (158 775 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hodnotový systém
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
ústavní výchova
|
cs |
dc.subject |
výchovný ústav
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
value system
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
institutional education
|
en |
dc.subject |
educational institute
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.title |
Vliv ústavní výchovy na hodnotový systém klientů |
|
dc.title.alternative |
The Effect of Institutional Care on the Value System of the Clients |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2014-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on institutional education and its influence on creating value system of clients. The thesis defines the values, value system, also approaches the personality of clients who have ordered institutional care and aproaches the theoretical starting points of institutional care. The em-pirical section offers an analysis of clients testimonies from educational institute. It aims to identify preferred values of these individuals and to determine whether the institutional care has influence on creating their value system. Based on the analysis of statements by open coding offers practical conclusions that can help in improving the work of the staff of the educational institute and their approach to clients. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
33788
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-16 |
|
local.subject |
životní hodnoty
|
cs |
local.subject |
ústavní výchova
|
cs |
local.subject |
děti z dětských domovů
|
cs |
local.subject |
life values
|
en |
local.subject |
institutional child care
|
en |
local.subject |
children from children's home
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account