Zátěžové situace v životě žáků z pohledu žáků a učitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zátěžové situace v životě žáků z pohledu žáků a učitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ernest, Barbara
dc.contributor.author Miklicová, Pavlína
dc.date.accessioned 2010-07-14T16:21:54Z
dc.date.available 2010-07-14T16:21:54Z
dc.date.issued 2007-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2824
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na výskyt zátěžových situací u dospívajících. Skládá se ze dvou částí. První, teoretická, je obecným zamyšlením nad zátěžovými situacemi, jejich vznikem, projevy a způsoby řešení. Dále uvádí zátěžové situace v průběhu života, přičemž specifické zátěžové situace se váží k období adolescence. V části praktické jsou srovnávány zátěžové situace,jak je uvádějí dospívající a jak tyto situace vnímají jejich učitelé. cs
dc.format 61 s.,4 s. příloh cs
dc.format.extent 879273 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zátěžová situace cs
dc.subject stres cs
dc.subject adolescence cs
dc.subject stres v adolescenci cs
dc.subject stressfull situation en
dc.subject stress en
dc.subject adolescence en
dc.subject stress in adolescence en
dc.title Zátěžové situace v životě žáků z pohledu žáků a učitelů cs
dc.title.alternative Stressful situations in students life from the point of view of students and teachers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-06-25
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on topic stressful situations in the context of the adolescence life period.It is divided in two parts.The first,theoretical, gives the general overview of stress and other related concepts (conflict ) and presents relevant psychological knowledge about etiology, symptoms and different ways of coping. Specific area of interest represents the stress in the kontext of diference life stages with special focus on adolescence. The practical part is based on the research conducted with the aim to explore different stressful situations as they are perceived by adolescents and compare thein perception with the perception of teachers. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 6633
dc.date.assigned 2007-02-23
utb.result.grade B
local.subject zvládání stresu cs
local.subject žáci cs
local.subject základní školy cs
local.subject adolescence cs
local.subject dospívající mládež cs
local.subject stress management en
local.subject learners en
local.subject elementary schools en
local.subject adolescence en
local.subject adolescents en


Files in this item

Files Size Format View
miklicová_2007_bp.pdf 858.6Kb PDF View/Open
miklicová_2007_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
miklicová_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account