dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Dereza, Alitsiia
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:42Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:42Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28229
|
|
dc.description.abstract |
V dnešní době v průběhu online éry, kdy informace o společnosti, jejích produktech, jakož i pracovních podmínek se dramaticky rychle šíří, je obtížnější přilákat odborníky, aby s ní spolupracovali. Výše platu již není významným faktorem pro uchazeče o zaměstnání. Tato práce popisuje základy Employer Brandingu, jeho principy, techniky a nástroje, které mohou být použity pro jeho komunikaci. Vzhledem k tomu, že společnosti pracují, vyvíjejí a soutěží během éry internetu, hlavní analýza této práce je věnována online nástrojům komunikace značky zaměstnavatele. Výsledky práce zahrnují rozvinutý model pro vývoj ukrajinského pracovního poradce rabota.ua a jeho internetovou náborovou společnost, která v současné době je předním místem pro komunikaci společenské zaměstnavatelské značky. Projekt této práce obsahuje nejen analýzu, ale také podrobný plán pro realizaci, který je snadno implementovatelný v reálném podniku. |
|
dc.format |
94p.(21000 char.),3p. ill.app. |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Značka zaměstnavatele
|
cs |
dc.subject |
adekvátní nabídka
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
internetové rekrutování
|
cs |
dc.subject |
IT
|
cs |
dc.subject |
průmyslový marketing
|
cs |
dc.subject |
Employer brand
|
en |
dc.subject |
value proposition
|
en |
dc.subject |
HR
|
en |
dc.subject |
Internet-recruiting
|
en |
dc.subject |
IT
|
en |
dc.subject |
B2B marketing
|
en |
dc.title |
The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine |
|
dc.title.alternative |
The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
Nowadays, during the times of online era when information about the company, its prod-ucts as well as working conditions spread dramatically, it's getting harder for companies to attract professionals to work with them. The level of salary is no longer a significant factor for job-seekers. This work outlines the fundamentals employer branding, its principles, techniques and tools which can be applied for its communication. Considering the fact that companies work, develop and compete in the era of Internet, the main analysis of this work is dedicated to online tools of communication the employer brand. The outcomes of the work include a developed model for developing the Ukrainian job board rabota.ua and its Internet re-cruitment company, which nowadays, is the leading place for communicating company's employer brand. The project of this work not only includes analysis but also a detailed plan for realization, which makes it easy-to-implement in a real business. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33748
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|