Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Semela, Patrik
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:35Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:35Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28212
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro firmu MARLIN, s. r. o. zaměřeného na její další rozvoj. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která se dále dělí na analytickou a projektovou. V úvodní teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování z dostupných literárních zdrojů, které se touto problematikou zabývají. V analytické části je zpracována charakteristika společnosti, situační analýza a proveden průzkum mezi současnými klienty s výstupem SWOT analýzy. V projektové části jsou nejdříve stanoveny marketingové cíle, na základě kterých je následně proveden výběr CRM systému, možnosti rozšíření služeb společnosti, hodnocení lidských zdrojů a možnosti rozšíření marketingové komunikace. |
|
dc.format |
87 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza vzdělávacích potřeb
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
časová analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
education analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.subject |
time analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Plan of Company with the View to her Next Expansion |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bellovič, Martin |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis is to create a marketing plan for the company MARLIN, s. r. o. focused on its further development. The thesis has been divided into a theoretical and a practical part, which has been further split into an analytical and a project part. The initial theoretical part deals with the theoretical knowledge of marketing planning using the available literary sources dedicated to this issue. The analytical part deals with the company's characteristics, situational analysis and a conducted survey among current clients with output of the SWOT analysis. In the project part are first-ly set the marketing objectives upon which are subsequently conducted the selection of the CRM system, the options of expanding the company's services, assessment of the hu-man resources and the options of expanding the marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33723
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account