dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Ponížil, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:34Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:34Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28210
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vypracovat projekt efektivního internetového marketingu pro společnost COOL & FUNNY WORLD, s.r.o. Teoretická část je zpracována na základě dostupné literatury a jsou zde zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace na internetu. V praktické části je charakterizována společnost COOL & FUNNY WORLD, s.r.o. a je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace se zaměřením na internetový marketing. Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Závě-rečná část diplomové práce je věnována vypracování projektu zlepšení internetového mar-ketingu ve společnosti, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
94 s. (111 972 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
internet marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama na internetu
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertising on the internet
|
en |
dc.subject |
web pages
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter´s model of five competitive forces
|
en |
dc.title |
Projekt efektivního internetového marketingu pro společnost COOL & FUNNY WORLD, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Project of Effective Internet Marketing for the Company COOL & FUNNY WORLD, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašíček, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2014-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this thesis is to create the project of effective internet marketing for the compa-ny COOL & FUNNY WORLD, s.r.o. The theoretical part is designed on the basis of avai-lable sources and describes the terms relating to the area of internet marketing communi-cation. The analytical part includes a basic description of the COOL & FUNNY WORLD, s.r.o., marketing communications analysis with a focus on internet marketing, Porter´s five forces analysis and SWOT analysis. The final part of thesis is devoted to the development of the project of improving internet marketing in the company and is subject to costs, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33719
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|