Možnosti zvyšování profesní způsobilosti učitelů z pohledu DVPP
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Kavanová, Alica
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T16:20:46Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T16:20:46Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2820
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je prezentovat současnou situaci spojenou s problematikou zavedení nové maturitní zkoušky v souvislosti s připraveností pedagogů na tuto změnu. Teoretická část se věnuje vývoji vzdělávacího systému na našem území i způsobu přípravy učitelů na jejich poslání. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumu, kterého cílem bylo zjistit připravenost učitelů na změnu v pojetí maturitní zkoušky. |
cs |
dc.format |
57 |
cs |
dc.format.extent |
1121331 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nová maturitní zkouška
|
cs |
dc.subject |
další vzdělávání pedagogických pracovníků
|
cs |
dc.subject |
absolvent střední školy
|
cs |
dc.subject |
high school graduate
|
en |
dc.subject |
the further training of teachers
|
en |
dc.subject |
graduate
|
en |
dc.title |
Možnosti zvyšování profesní způsobilosti učitelů z pohledu DVPP |
cs |
dc.title.alternative |
Possibilities of teachers' qualification enhancement from DVPP per-spective |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tichá, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2007-06-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this work is to represent the present situation. This situation joins with problems of imposition high school graduate. The teachers have to prepare for the change of graduate. The first part says the progress of education system in our country and the pre-paredness of teachers for their profession. In the second part there are represent the issues of survey whom purpose was to see the training of teachers for high school graduate. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6629
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
další vzdělávání
|
cs |
local.subject |
pedagogičtí pracovníci
|
cs |
local.subject |
učitelé
|
cs |
local.subject |
učitelky
|
cs |
local.subject |
continuing education
|
en |
local.subject |
educationalists
|
en |
local.subject |
teachers
|
en |
local.subject |
women teachers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account