dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Pavelková, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:33Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:33Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28208
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem zlepšení image Diakonie ČCE střediska ve Valaš-ském Meziříčí. Diplomová práce je rozdělena do tří částí: teoretické, analytické a praktické. Teoretická část za pomoci aktuální dostupné literatury charakterizuje neziskový sektor, zdravotní a sociální služby, popisuje marketingový mix v oblasti poskytování zdravotních a sociálních služeb, zabývá se image a marketingovou komunikací, popisuje význam marketingovému výzkumu. Výsledkem praktické části je zpracování dotazníkového průzkumu, který zjišťuje, jak Diakonie ČCE středisko ve Valašském Meziříčí komunikuje s veřejností, zpracování PEST a SWOT analýzy organizace, hodnocení stavu současné image organizace. Na základěvýsledkůdotazníkového průzkumu je vypracován projekt, který obsahuje návrhy a doporučení, vedoucí ke zlepšení image organizace s cílem nárůstu klientů, dobrovolníkůa dárců. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
98 14s |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
nestátní nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
fundraising
|
cs |
dc.subject |
zdravotní systém
|
cs |
dc.subject |
zdravotní služba
|
cs |
dc.subject |
sociální služba
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
nonprofitsector
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
fundraising
|
en |
dc.subject |
health system
|
en |
dc.subject |
healthservices
|
en |
dc.subject |
social services
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení image Diakonie ČCE středisko Valašské Meziříčí |
|
dc.title.alternative |
Project of Public Image Improvements of Diakonie CCE - Centre in the Valašské Meziříčí |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Schneider, Jaromír |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with improving the image DiakonieCCE - Centre in the ValašskéMeziří-čí. The thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and practical. The theoretical part with the help of contemporary literature is characterized by the non-profit sector, health and social services, describes the marketingmix in the provision of health and social services and the image and marketing communications, describes the importance of marketing research. The result of the practical part is the processing of the questionnaire survey that investigates how Diakonie CCE - Center Valašském Mezirící in communicating with the public, processing PEST and SWOT analysis of the organization , assessing the state of current image of the organization. Based on the results of a questionnaire survey project is developed, which contains proposals and recommendations to improve the image of the organization in order to increase clients, volunteers and donors. The project is subject to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33717
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|