Projekt na zlepšení péče o zákazníka firmy Zdravé stravování s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Zemčíková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:24Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:24Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28184
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou péče o zákazníka ve společnosti Zdravé stravování s.r.o. Předložená práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části práce jsou obsaženy poznatky z odborné literatury a internetových serverů vztahující se k oblasti péče o zákazníky. Praktická část je rozdělena na část analytickou a projektovou. Analytická část obsahuje charakteristiku společnosti Zdravé stravování s.r.o., analýzu současného stavu péče o zákazníky a z ní vyplývající nedostatky. Závěrečná část je věnována řešení jednotlivých nedostatků prostřednictvím navržených projektů, které jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. Navržené projekty by měly přispět k zlepšení péče o zákazníky ve společnosti Zdravé stravování s.r.o. |
|
dc.format |
127 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
typologie zákazníků
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
cs |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
péče o zákazníka
|
cs |
dc.subject |
hodnocení spokojenosti zákazníka
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
typology of customers
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
customer value
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
Customer Care
|
en |
dc.subject |
evaluation of customer satisfaction
|
en |
dc.title |
Projekt na zlepšení péče o zákazníka firmy Zdravé stravování s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Project to Improve Customer Care of the Company Zdravé stravování s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomancová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the customer care in the company Zdravé stravování s.r.o. The presented work is divided into theoretical and practical parts. The first part contains information from literature and web sites related to the care of the customers. The practical part is divided into analytical and project. The analytical part contains the characteristics of the company Zdravé stravování s.r.o, the analysis of the current state of customer care and the resulting deficiencies. The final section is devoted to addressing the various weaknesses by proposed projects that are subject to time, cost and risk analysis. Proposed projects should contribute to the improvement of customer care in the company Zdravé stravování s.r.o. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33673
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account