Projekt marketingového plánu kulturního časopisu OL4you
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Wittka, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:24Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:24Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28183
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu olomouckého kulturního časopisu OL4you. Cílem teoretické části diplomové práce je zpracovat literární rešerši vztahující se k oblasti marketingového plánu a na jejím základě formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části je analyzovat současný stav marketingového plánování v časopisu OL4you a následně zhodnotit přednosti a nedostatky tohoto procesu. Tato část diplomové práce je zpracována na základě informací získaných po-mocí interview se zaměstnanci, interních materiálů redakce časopisu OL4you a v neposlední řadě na základě vlastního empirického šetření. Získané výsledky jsou implementovány do zpracování projektu zaměřeného na tvorbu marketingového plánu časopisu OL4you. Součástí projektu je také nákladová, riziková a časová analýza a tvorba přínosů spojených s realizací tohoto projektu. |
|
dc.format |
106 s. (154 426 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
magazín
|
cs |
dc.subject |
Marketing Plan
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
SWOT Analyse
|
en |
dc.subject |
Project
|
en |
dc.subject |
Culture
|
en |
dc.subject |
Magazine
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu kulturního časopisu OL4you |
|
dc.title.alternative |
The Project of the Marketing Plan of the Cultural Magazine OL4you |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štěrbová, Dana |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the creation of a marketing plan of Olomouc cultural journal OL4you. The theoretical part of the thesis is to prepare a literature review related to the field of marketing plan, and based on formulating the theoretical basis for the practical part. The practical part is to analyze the current state of marketing planning of magazine OL4you and assess the strengths and weaknesses of this process. This part of the thesis is elaborated on the basis of information obtained during interviews with employees and from internal documents of the magazine OL4you and on the basis of own empirical investigation. The results are implemented in the processing of a project aimed at creating a marketing plan of OL4you magazine. The project also includes the cost, risk and time analysis and creation benefits associated with the implementation of this project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33672
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account