Návrh strategie komunikace na sociálních sítích pro kulturní dům TRISIA, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Čechmánková, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Wilczková, Magdalena
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:24Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:24Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28182
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvořit návrh strategie komunikace na sociálních sítích pro kulturní dům TRISIA, a.s. Teoretická část práce se věnuje poznatkům z oblasti marketingu kultury, sociálních médií a social media marketingu. V praktické části práce je představena společnost TRISIA a je zde zkoumána současná marketingová komunikace a využití sociálních sítí. Projektová část vychází z poznatků analytické části a obsahuje již samotný návrh řešení pro zlepšení komunikace na sociálních sítích. Tento návrh je v závěru práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
100 s. (131 844 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing kultury
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
social media marketing
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Art marketing
|
en |
dc.subject |
Social Media
|
en |
dc.subject |
Social Networks
|
en |
dc.subject |
Social Media Marketing
|
en |
dc.subject |
Face-book
|
en |
dc.title |
Návrh strategie komunikace na sociálních sítích pro kulturní dům TRISIA, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Proposal of Communication Strategy on Social Networks for TRISIA, a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čada, Jan |
|
dc.date.accepted |
2014-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create proposal of communication strategy on social networks for the company TRISIA, a.s. The theoretical part of the work is devoted to knowledge of art marketing, social media and social media marketing. The practical part consists of the introduction of the company TRISIA and exploration of contemporary marketing communications and the use of social networks. The project part is based on the findings of the analytical part and contains the proposal of solutions to improve communication on social networks. This proposal is subjected to a time, cost and risk analysis in the end. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33671
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account