Návrh strategie komunikace na sociálních sítích pro kulturní dům TRISIA, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh strategie komunikace na sociálních sítích pro kulturní dům TRISIA, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čechmánková, Kateřina
dc.contributor.author Wilczková, Magdalena
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:24Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:24Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28182
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit návrh strategie komunikace na sociálních sítích pro kulturní dům TRISIA, a.s. Teoretická část práce se věnuje poznatkům z oblasti marketingu kultury, sociálních médií a social media marketingu. V praktické části práce je představena společnost TRISIA a je zde zkoumána současná marketingová komunikace a využití sociálních sítí. Projektová část vychází z poznatků analytické části a obsahuje již samotný návrh řešení pro zlepšení komunikace na sociálních sítích. Tento návrh je v závěru práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 100 s. (131 844 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject social media marketing cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Art marketing en
dc.subject Social Media en
dc.subject Social Networks en
dc.subject Social Media Marketing en
dc.subject Face-book en
dc.title Návrh strategie komunikace na sociálních sítích pro kulturní dům TRISIA, a.s.
dc.title.alternative Proposal of Communication Strategy on Social Networks for TRISIA, a.s.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Čada, Jan
dc.date.accepted 2014-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create proposal of communication strategy on social networks for the company TRISIA, a.s. The theoretical part of the work is devoted to knowledge of art marketing, social media and social media marketing. The practical part consists of the introduction of the company TRISIA and exploration of contemporary marketing communications and the use of social networks. The project part is based on the findings of the analytical part and contains the proposal of solutions to improve communication on social networks. This proposal is subjected to a time, cost and risk analysis in the end.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33671
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
wilczková_2014_dp.pdf 3.715Mb PDF View/Open
wilczková_2014_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
wilczková_2014_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account