Projekt efektivní internetové marketingové komunikace ve společnosti XY se zaměřením na optimalizaci webových stránek
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Veselý, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:23Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:23Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28181
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá internetovou marketingovou komunikací se zaměřením na webovou optimalizaci. Jsou zde rozepsány charakteristiky jednotlivých nástrojů obvykle využívané při plánování marketingových strategií společností a dále se diplomová práce podrobněji věnuje tématice samotné optimalizaci webových stránek z hlediska SEO. U společnosti XY byla provedena analýza využívaných marketingových nástrojů a jejich webové prezentaci. Na základě zjištěných výsledků byl vyhotoven návrh projektu, aplikovány informace získané z teoretické části na marketingové nedostatky a dále byl navrhnut marketingový plán pro budoucím developerský projekt společnosti XY. |
|
dc.format |
145 s. (227 773 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
vyhledávání
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
SEM
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
Web 3.0
|
cs |
dc.subject |
in-ternetový přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
search
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
SEM
|
en |
dc.subject |
web pages
|
en |
dc.subject |
Web 3.0
|
en |
dc.subject |
internet direct marketing
|
en |
dc.title |
Projekt efektivní internetové marketingové komunikace ve společnosti XY se zaměřením na optimalizaci webových stránek |
|
dc.title.alternative |
The Project of Effective Online Marketing Communication in Company XY Focusing on Optimizing Web Pages |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čada, Jan |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with internet marketing focusing on web optimization. There are analysed the characteristics of the various tools usually used for planning the marketing strategies of the companies and then the thesis was devoted to the theme in detail in the optimization of websites in terms of SEO. Company XY was analysed for its used marketing tools and web presentation. The project was suggested based on the results of the analysis part and there were applied the information obtained from the theoretical part for the marketing weak-nesses and there was designed marketing plan for future development projects of company XY. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33670
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account