dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Talašová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:23Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:23Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28179
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na Public relations Klubu Paprsek - Asociace rodičů a přátel zdravotně postižených dětí v ČR, o. s. sídlící ve Vyškově. Cílem diplomové práce je zhodnocení stávajícího Public relations společnosti a vypracování projektu na jeho zlepšení. Práce je rozdělena na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou, která se skládá z analýzy a projektu. V teoretické části jsou uvedeny poznatky z literárních zdrojů týkající se neziskového sektoru, marketingu v něm a PR. Analytická část obsahuje seznámení s asociací, zanalyzování stávajícího interního a externího PR, dotazníkové šetření a souhrnnou analýzu SWOT. Projekt, který se zabývá event marketingem, vychází z poznatků získaných v analytické části. V dalších kapitolách je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
107 s. (21 793 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketing v neziskových organizacích
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix neziskových organizací
|
cs |
dc.subject |
interní Public relations
|
cs |
dc.subject |
externí Public relations
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
marketing in non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
marketing mix in non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
internal Public relations
|
en |
dc.subject |
external Public relations
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.title |
Řízení Public relations Klubu Paprsek - Asociace rodičů a přátel zdravotně postižených dětí v ČR, o.s. |
|
dc.title.alternative |
Management Public Relations Club Paprsek - Association of Parents and Friends of Handicapped Children CZ, o.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Leznar, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on the Management Public Relations Club Paprsek - Association of Parents and Friends of Handicapped Children CZ, o.s. based in Vyškov. The aim of this thesis is to assess the present situation of a specific Public relations association and to develop a project to improve it. The thesis is divided into two main parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part is based on literature dealing with the non-profit sector, marketing in this sector and its PR. The analytical part contains an introduction to the association, an analysis of the current state of the external and internal PR, a survey and a summarizing SWOT analysis. The project, which deals with event marketing, is based on knowledge gained in the analytical part. The following chapters contain time, costs and risk analyses of the project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33668
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|