Projekt zlepšení image a corporate identity firmy Dante media Česko s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Čechmánková, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Pospíšilová, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:19Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:19Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28168
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je projekt na zlepšení image a corporate identity firmy Dante media Česko s. r. o. Celá práce se opírá o teoretický základ zaměřený na vysvětlení a popis pojmů image a corporate identity a s nimi souvisejícími pojmy. Tyto poznatky jsou použity jako východiska pro analytickou část. Analytická část je rozdělena do dvou částí. Nejprve je provedena analýza samotné společnosti a poté je analyzována firemní komunikace. Projektová část je opět rozdělena na dvě části. První část je pojednána jako příprava na samotný projekt, kde jsou stanoveny podmínky a postupy. Druhá část je přímo vytvořený návrh firemního design manuálu, jehož potřeba vzešla z analýz. V závěru práce je vyhodnocení projektu a firmě jsou navržena doporučení v rámci další podpory vizuální komunikace firmy. |
|
dc.format |
88 s. (113 115 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Corporate identity
|
cs |
dc.subject |
Design
|
cs |
dc.subject |
Design manuál
|
cs |
dc.subject |
Image
|
cs |
dc.subject |
Vizuální komunikace
|
cs |
dc.subject |
Corporate Identity
|
en |
dc.subject |
Design
|
en |
dc.subject |
Company´s design manual
|
en |
dc.subject |
Image
|
en |
dc.subject |
Visual Communication
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení image a corporate identity firmy Dante media Česko s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project of Image and Corporate Identity Improvement in Dante media Česko s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jiříček, Michal |
|
dc.date.accepted |
2014-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to propose a project to improve Corporate image and Corporate identity of Dante media Cesko company. The thesis is based on theoretical background which is focused on the concept of Corporate image and identity and interrelated terms. Theoretical finding are used as the basis for analytical part. The analytical part is divided into two sections. First part is dealing with analysis of the company and the second part is focused on corporate communications. The project´s part is also divided into two sections. First section is dedicated to preparation for the project itself, conditions and procedures are set. Second section represents corporate design manual proposal which was proposed according analysis findings. In the end, the project is evaluated. The related recommendations are suggested for further support of company´s visual communications. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33657
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account