Projekt zlepšení propagace Útulku pro zatoulaná zvířata Přerov
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Mrlinová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:18Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:18Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28164
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je zlepšit propagaci Útulku pro zatoulaná zvířata Přerov. Práce je rozdělena na tři části. V teoretické části je přiblížena problematika marketingové komunikace, propagace neziskových organizací a analytických nástrojů využitelných při zkoumání současného stavu marketingových aktivit. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu komunikační politiky Útulku pro zatoulaná zvířata Přerov pomocí marketingových průzkumů a SWOT analýzy. Na základě výsledků těchto analýz byl vypracován projekt ke zlepšení propagace organizace. |
|
dc.format |
89 s. (130 569 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
útulek
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
propagation
|
en |
dc.subject |
shelter
|
en |
dc.subject |
non profit organization
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení propagace Útulku pro zatoulaná zvířata Přerov |
|
dc.title.alternative |
Project to Improve the Propagation of Non-profit Organization Útulek pro zatoulaná zvířata Přerov |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this diploma work is to improve propagation Útulek pro zatoulaná zvířata Přerov. The diploma work is divided on the three parts. Theoretic part is focused on marketing communication, propagation of non-profit organization and analytical instruments that can be helpful to research actual level of marketing activities. Analytical part includes analysis of current condition of individual parts of communication mix of Útulek pro zatoulaná zvířata Přerov with different method of marketing research and SWOT analysis. Based on these analyses, proposal to improve propagation Útulek pro zatoulaná zvířata Přerov is given in the project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33652
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account