Projekt zlepšení propagace Útulku pro zatoulaná zvířata Přerov

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení propagace Útulku pro zatoulaná zvířata Přerov

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Mrlinová, Lenka
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:56:18Z
dc.date.available 2015-03-08T20:56:18Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28164
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je zlepšit propagaci Útulku pro zatoulaná zvířata Přerov. Práce je rozdělena na tři části. V teoretické části je přiblížena problematika marketingové komunikace, propagace neziskových organizací a analytických nástrojů využitelných při zkoumání současného stavu marketingových aktivit. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu komunikační politiky Útulku pro zatoulaná zvířata Přerov pomocí marketingových průzkumů a SWOT analýzy. Na základě výsledků těchto analýz byl vypracován projekt ke zlepšení propagace organizace.
dc.format 89 s. (130 569 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject útulek cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject image cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject propagation en
dc.subject shelter en
dc.subject non profit organization en
dc.subject image en
dc.subject communication mix en
dc.title Projekt zlepšení propagace Útulku pro zatoulaná zvířata Přerov
dc.title.alternative Project to Improve the Propagation of Non-profit Organization Útulek pro zatoulaná zvířata Přerov
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Martina
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated The main objective of this diploma work is to improve propagation Útulek pro zatoulaná zvířata Přerov. The diploma work is divided on the three parts. Theoretic part is focused on marketing communication, propagation of non-profit organization and analytical instruments that can be helpful to research actual level of marketing activities. Analytical part includes analysis of current condition of individual parts of communication mix of Útulek pro zatoulaná zvířata Přerov with different method of marketing research and SWOT analysis. Based on these analyses, proposal to improve propagation Útulek pro zatoulaná zvířata Přerov is given in the project.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33652
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
mrlinová_2014_dp.pdf 2.106Mb PDF View/Open
mrlinová_2014_vp.doc 131.5Kb Microsoft Word View/Open
mrlinová_2014_op.doc 127Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account