Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Kunc, Dalibor
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:17Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:17Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28159
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce s názvem Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o. se zabývá analýzou marketingové komunikace a zhodnocením jejího současného stavu v příslušné firmě. Cílem projektu je na základě provedených analýz navrhnout vhodný marketingový komunikační nástroj pro vybraný segment zákazníků. Teoretická část práce obsahuje rozbor dostupných literárních pramenů dané tématiky zaměřený na marketingovou komunikaci, nástroje marketingové komunikace, značku a segmentaci zákazníků. Praktická část se po představení společnosti zabývá analýzou jejího současného stavu, především pak analýzou komunikačního mixu a segmentace zákazníků. Zbylá pasáž praktické části je věnována projektu, jenž je závěrem podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
93 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communications
|
en |
dc.subject |
Promitional Mix
|
en |
dc.subject |
Customer Segmentation
|
en |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.title |
Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project of Using Marketing Communications for Selected Customer Segment in Company BV Auto Zlín s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kacr, Josef |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis titled Project of Using Marketing Communications for Selected Customer Segment in Company BV Auto Zlín s.r.o. deals with marketing communications and evaluation of the present situation of the company in that point. The project goal is to suggest appropriate marketing communications tool for a selected customer segment, based on the previous analysis. The theoretical part consists of analysis of available literature sources of the topic with main aim to marketing communications, promotional mix, brand and customer segmentation. After an opening introduction of the company, the practical part is focused on analysis of its present situation, mainly of promotional mix and customer segmentation. The rest of the practical part contains the project including cost, time and risk analysis at the end. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33644
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account