Spolupráce rodiny a školy v edukaci dítěte
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sýkora, František
|
|
dc.contributor.author |
Čermák, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:55:55Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:55:55Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28104
|
|
dc.description.abstract |
Klíčovými institucemi, jež mají hlavní podíl na edukaci a výchově člověka jsou škola a rodina. Každá z nich má svou specifickou funkci a proto je důležitá jejich vzájemná spolupráce. Cílem bakalářské práce je zjištění, jaký význam má, jak funguje a na jaké úrovni je spolupráce a komunikace mezi školou a rodinou. Toto zjištění bude odvozeno na základě výzkumu provedeného mezi žáky a učiteli na jedné konkrétní základní škole. Výzkum by měl ukázat, v jakých oblastech je spolupráce a komunikace mezi školou a rodinou na dobré úrovni a na druhé straně kde je možné tuto spolupráci zlepšit. |
|
dc.format |
67 s. (69 536) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
funkce rodiny
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
funkce školy
|
cs |
dc.subject |
spolupráce rodiny a školy
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.subject |
role of family
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
school functions
|
en |
dc.subject |
family cooperation and schools
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Spolupráce rodiny a školy v edukaci dítěte |
|
dc.title.alternative |
Cooperation between Family and School in the Education of a Child |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fejová, Ludmila |
|
dc.date.accepted |
2014-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The key institutions that are key contributors to the education and upbringing of man are school and family. Each of them has a specific function and therefore the importance of their mutual cooperation. The aim of this work is to determine the importance of how it works and at what level of cooperation and communication between school and home. This finding will be derived based on research among students and teachers at one particular elementary school. Research should show what areas of cooperation and communication between school and home at a good level and on the other side where it is possible to improve cooperation. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky a psychologie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
33549
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-15 |
|
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
home and school
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account