dc.contributor.advisor |
Jůzlová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Bírešová, Zlatuše
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:55:49Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:55:49Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28085
|
|
dc.description.abstract |
ABSTRAKT Ve své práci jsem se snažila nastínit, jak má probíhat správný vývoj dítěte v oblasti grafomotoriky a jaké případné problémy mohou nastat, pokud se u dítěte v dané oblasti objeví nějaká rizika. Jakou podporu je třeba vést ke korekci, aby se nedostatky odstranily co nejdříve. Cílem bakalářské práce bylo zaměřit se na efektivitu zlepšení vypozorovaných rizik u dětí zařazených do edukačně stimulačních skupin. Uvedená metoda se na základě výše popsaného výzkumu ukázala jako správně zvolený postup při korekci možných rizik a dalšímu procvičování dovedností u předškolních dětí. Společná práce dítěte a rodiče přináší dětem radost ze společné hry, rodičům dává možnost posoudit úroveň dovedností svého dítěte a ukazuje, jak s dětmi ještě dále pracovat v domácím prostředí, aby vstup do školy byl radostný a úspěšný. |
|
dc.format |
71 s. (17 114 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
motorika
|
cs |
dc.subject |
grafomotorika
|
cs |
dc.subject |
edukačně stimulační skupina
|
cs |
dc.subject |
efektivita zlepšení rizik
|
cs |
dc.subject |
vizuomotorika
|
cs |
dc.subject |
sluchové vnímáním zrakové vnímání
|
cs |
dc.subject |
matematické dovednosti
|
cs |
dc.subject |
Motion
|
en |
dc.subject |
movement
|
en |
dc.subject |
exercising
|
en |
dc.subject |
Behaviour
|
en |
dc.subject |
Fine motor skills
|
en |
dc.subject |
Stimulation education groups
|
en |
dc.subject |
Efficacy risk improvement
|
en |
dc.subject |
Auditory perception
|
en |
dc.subject |
Visual perception
|
en |
dc.subject |
Mathematical skills
|
en |
dc.title |
Rozvoj grafomotorických dovedností dětí předškolního věku v rámci edukačně stimulačních skupin |
|
dc.title.alternative |
Development of Graphomotor Skills of Preschool Children within Educational Stimulative Groups |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2014-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
ABSTRACT The bachelor work is aimed at good preschool children´s development of fine motor skills, finding out problems and risks to help increase the accuracy of handwriting as soon as possible. The work is focused on the efficacy improvement of noticed problems in special children education groups. The result of the survey shows that this method is right for correction risks and for practising skills of preschool children. The cooperation parents with their children is very important, because children can enjoy playing games and parents can judge and consider the level of children´s skills. This interaction that is in safe home place shows parents how and what they can do for their children to attend primary school joyfully and successfully. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky a psychologie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
33528
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-28 |
|
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
motorické učení
|
cs |
local.subject |
motorické schopnosti
|
cs |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
motor learning
|
en |
local.subject |
motor abilities
|
en |