dc.contributor.advisor |
Plšková, Alena
|
|
dc.contributor.author |
Pospíšilová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:55:39Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:55:39Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28055
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na domácí násilí, které spadá do oblasti patologických jevů. Celá práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části, která je rozdělena do tří kapitol, je věnována pozornost problematice domácího násilí, vymezení domácího násilí, příčiny a druhy násilí. Druhá kapitola je zaměřena na aktéry domácího násilí - oběť, agresor. Také na oběti, kterými jsou velmi často děti. Násilí se nevyhýbá ani zdravotně handicapovaným lidem a seniorům. V třetí kapitole se věnuji pomoci obětem domácího násilí, důležité prevenci a využití kompetencí sociálního pedagoga. V praktické části jsou shrnuty výsledky výzkumu, který byl proveden k problematice domácího násilí. Součástí praktické části jsou tři skutečné případy domácího násilí. |
|
dc.format |
79 s. (74 164 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
agresor
|
cs |
dc.subject |
domácí násilí
|
cs |
dc.subject |
oběť
|
cs |
dc.subject |
prevence domácího násilí
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
azylový dům
|
cs |
dc.subject |
aggressor
|
en |
dc.subject |
domestic violence
|
en |
dc.subject |
victim
|
en |
dc.subject |
prevention of domestic violence
|
en |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
asylum home
|
en |
dc.title |
Kompetence sociálního pedagoga při řešení domácího násilí |
|
dc.title.alternative |
Social Educator's Competences While Solving Domestic Violence |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Průšová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on domestic violence, being classified as one of the pathological features. The whole work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part, subdivided into three chapters, is devoted to the issue of domestic violence, its classification, reasons and forms. The second chapter describes the participants of domestic violence- such as victim and aggressor as well as children who are also frequent victims of domestic violence. Handicapped and old people are not avoided from this kind of force. The third part characterizes victims of domestic violence, important prevention and the aspects of special pedagogue. The practical part concludes the survey´s outcomes, aimed to the problem of domestic violence. Three real cases of domestic violence are included as components of the the practical part. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
33491
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-03-21 |
|
local.subject |
sociální pedagogové
|
cs |
local.subject |
domácí násilí
|
cs |
local.subject |
pomoc obětem
|
cs |
local.subject |
social educators
|
en |
local.subject |
family violence
|
en |
local.subject |
help to victims
|
en |