Kvalita ambulantní péče měřená prostřednictvím spokojenosti pacientů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dorková, Zlatica
|
|
dc.contributor.author |
Karbusová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:55:23Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:55:23Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28021
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část bakalářské práce podává informace o projektu "Kvalita očima pacientů" jako prostředku k měření kvality zdravotní péče. Charakterizuje kvalitu péče a popisuje strategie marketingu, které transformují nemocnici v moderní prostředí. Práce dále uvádí faktory ovlivňující spokojenost pacientů přicházejících na ambulantní vyšetření. Praktická část analyzuje standardizovaný dotazník zaměřený na zjišťování názorů a potřeb pacientů na neinvazivní kardiologii v Krajské nemocnici T. Bati, a.s. ve Zlíně, jehož autorem je RNDr. Tomáš Raiter, řešitel projektu "Kvalita očima pacientů". |
|
dc.format |
110 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pacient
|
cs |
dc.subject |
kvalita
|
cs |
dc.subject |
zdravotní péče
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
standardizovaný dotazník
|
cs |
dc.subject |
patient
|
en |
dc.subject |
quality
|
en |
dc.subject |
health care
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
standardized questionnaire
|
en |
dc.title |
Kvalita ambulantní péče měřená prostřednictvím spokojenosti pacientů |
|
dc.title.alternative |
Quality of Health Care from the Patients'Point of View |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jirkovský, Daniel |
|
dc.date.accepted |
2014-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the Bachelor thesis provides information about project "The Health care quality from view of patients", as a medium used for detecting quality of health care. It characterizes the quality of care and describes marketing strategy, which transforms hospitals in modern surroundings. Thesis specifies the factors, which have influence on satisfaction of patients, who come to outpatient examinations. The practical part analyses a standardized questionnaire focus on survey of opinions and needs of patients on non-invasive cardiology in the the Regional Hospital of Tomáš Baťa, a.s. Zlin, written by RNDr. Tomas Raiter as a leader of the project "The Health care quality from view of patients". |
|
dc.description.department |
Ústav zdravotnických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Všeobecná sestra |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
General Nursing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ošetřovatelství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Nursing |
en |
dc.identifier.stag |
33453
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-05-20 |
|
local.subject |
ambulantní péče
|
cs |
local.subject |
pacienti
|
cs |
local.subject |
spokojenost
|
cs |
local.subject |
ambulatory medical care
|
en |
local.subject |
patients
|
en |
local.subject |
contentment
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account