Sociální inteligence nadaných dětí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Machů, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Juříková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:54:55Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:54:55Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/27953
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá sociální inteligencí u dětí s diagnostikovaným nadáním. Jejím cílem je porovnat dvě skupiny dětí, a sice děti nadané s dětmi z běžných základních škol bez diagnostikovaného nadání. V teoretické části se zaměřuje především na nadání, charakteristiky nadaných dětí, sociální inteligenci a v neposlední řadě na věkovou skupinu dospívajících ve věku 11 - 16 let. V praktické části pak porovnává sledované skupiny ve třech oblastech sociální inteligence, konkrétně ve zpracování sociálních informací, sociálních dovednostech a sociálním povědomí. Jednotlivé podkategorie sociální inteligence byly stanoveny a zkoumány na základě Tromsovi škály sociální inteligence. |
|
dc.format |
73 s. (113 641 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nadání
|
cs |
dc.subject |
nadané děti
|
cs |
dc.subject |
sociální inteligence
|
cs |
dc.subject |
charakteristiky nadaných jedinců v sociální oblasti
|
cs |
dc.subject |
Tromsova škála sociální inteligence
|
cs |
dc.subject |
talent
|
en |
dc.subject |
gifted children
|
en |
dc.subject |
social intelligence
|
en |
dc.subject |
characteristics of gifted individuals in the social field
|
en |
dc.subject |
Tromso social intelligence scale
|
en |
dc.title |
Sociální inteligence nadaných dětí |
|
dc.title.alternative |
Social Intelligence of Gifted Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Cakirpaloglu, Panajotis |
|
dc.date.accepted |
2014-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is concerned with a social intelligence within gifted children. Its goal is to compare two groups of children which are gifted children and children without a diagnosed talent attending common elementary schools. The theoretical part focuses on the talent, the characteristics of gifted children, the social intelligence and also on the group of adolescents aged from 11 to 16 years. The following practical part compares the observed groups in three areas of social intelligence, specifically in processing social information, social skills and social awareness. The various subcategories of social intelligence were established and studied on the basis of the Tromso range of social intelligence. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
33376
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account