Sociální inteligence nadaných dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální inteligence nadaných dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Juříková, Hana
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:54:55Z
dc.date.available 2015-03-08T20:54:55Z
dc.date.issued 2013-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27953
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá sociální inteligencí u dětí s diagnostikovaným nadáním. Jejím cílem je porovnat dvě skupiny dětí, a sice děti nadané s dětmi z běžných základních škol bez diagnostikovaného nadání. V teoretické části se zaměřuje především na nadání, charakteristiky nadaných dětí, sociální inteligenci a v neposlední řadě na věkovou skupinu dospívajících ve věku 11 - 16 let. V praktické části pak porovnává sledované skupiny ve třech oblastech sociální inteligence, konkrétně ve zpracování sociálních informací, sociálních dovednostech a sociálním povědomí. Jednotlivé podkategorie sociální inteligence byly stanoveny a zkoumány na základě Tromsovi škály sociální inteligence.
dc.format 73 s. (113 641 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nadání cs
dc.subject nadané děti cs
dc.subject sociální inteligence cs
dc.subject charakteristiky nadaných jedinců v sociální oblasti cs
dc.subject Tromsova škála sociální inteligence cs
dc.subject talent en
dc.subject gifted children en
dc.subject social intelligence en
dc.subject characteristics of gifted individuals in the social field en
dc.subject Tromso social intelligence scale en
dc.title Sociální inteligence nadaných dětí
dc.title.alternative Social Intelligence of Gifted Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Cakirpaloglu, Panajotis
dc.date.accepted 2014-05-28
dc.description.abstract-translated The thesis is concerned with a social intelligence within gifted children. Its goal is to compare two groups of children which are gifted children and children without a diagnosed talent attending common elementary schools. The theoretical part focuses on the talent, the characteristics of gifted children, the social intelligence and also on the group of adolescents aged from 11 to 16 years. The following practical part compares the observed groups in three areas of social intelligence, specifically in processing social information, social skills and social awareness. The various subcategories of social intelligence were established and studied on the basis of the Tromso range of social intelligence.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 33376
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-17


Files in this item

Files Size Format View
juříková_2013_dp.pdf 1.954Mb PDF View/Open
juříková_2013_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
juříková_2013_op.doc 22.76Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account