dc.contributor.advisor |
Schneider, Jaromír
|
|
dc.contributor.author |
Kasperková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T16:07:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T16:07:10Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2794
|
|
dc.description.abstract |
Strategie rozvoje statutárního města Ostravy v oblasti cestovního ruchu zahrnuje teoretické poznatky, převážně z oblasti cestovního ruchu, marketingu a marketingu cestovního ruchu. Tyto poznatky se staly východisky pro praktickou část, která se skládá ze situační analýzy města Ostravy, SWOT analýzy, návrhu strategie rozvoje v oblasti cestovního ruchu a konkrétního projektu na podporu rozvoje. Ten se zabývá uplatněním a zavedením ostravské návštěvnické karty City Card Ostrava. |
cs |
dc.format |
99 s. |
cs |
dc.format.extent |
936126 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
strategie rozvoje v oblasti cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
návštěvnická karta
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
tourism marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
strategy of tourism development
|
en |
dc.subject |
tourist city card
|
en |
dc.title |
Strategie rozvoje statutárního města Ostravy v oblasti cestovního ruchu |
cs |
dc.title.alternative |
The development strategy of the city of Ostrava in tourism branch |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2007-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The development strategy of the city of Ostrava in tourism branch includes theoretical pieces of knowledge, mainly from these areas: tourism, marketing and tourism marketing. These pieces of knowledge became resources of the practical part of thesis, which consists of Situation analysis of the city of Ostrava, SWOT analysis, the suggestion of development strategy in tourism branch and the concrete project that supports the city development. This project deals with introduction and implementation of Ostrava's City Card. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5916
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|