dc.contributor.advisor | Jůzl, Miloslav | |
dc.contributor.author | Nečasová, Táňa | |
dc.date.accessioned | 2015-03-08T20:54:46Z | |
dc.date.available | 2015-03-08T20:54:46Z | |
dc.date.issued | 2012-11-30 | |
dc.identifier | Elektronický archiv Knihovny UTB | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/27934 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na problematiku genderu ve školách. Je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá základními genderovými pojmy a jejich vysvětlením, popisuje vývojové teorie, seznamuje s diskriminací a českou legislativou a je zaměřena na postavení žen a mužů na školách. Druhá část obsahuje životopisy významných osobností historie pedagogiky a nejznámějších spolků a sdružení pro ženy. | |
dc.format | 121 s. (206 928 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně | |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Gender | cs |
dc.subject | gender studies | cs |
dc.subject | doing gender | cs |
dc.subject | gender mainstreaming | cs |
dc.subject | genderová role | cs |
dc.subject | genderové stereotypy | cs |
dc.subject | teorie identifikační | cs |
dc.subject | psychoanalytická | cs |
dc.subject | kognitivně vývojová teorie | cs |
dc.subject | na ni navazující teorie genderového schématu | cs |
dc.subject | teorie sociálního učení | cs |
dc.subject | osobnosti pedagogiky | cs |
dc.subject | ženské spolky a sdružení | cs |
dc.subject | Gender | en |
dc.subject | gender studies | en |
dc.subject | doing gender | en |
dc.subject | gender mainstreaming | en |
dc.subject | gender role | en |
dc.subject | gender stereotypes | en |
dc.subject | identification theory | en |
dc.subject | psychoanalytic | en |
dc.subject | cognitive development theory | en |
dc.subject | the related theory of gender schema | en |
dc.subject | social learning theory | en |
dc.subject | personalities education | en |
dc.subject | women's groups and associations | en |
dc.title | Genderové postavení žen a mužů v edukačním procesu | |
dc.title.alternative | Gender Status of Women and Men in Educational Process | |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Vaňková, Zdeňka | |
dc.date.accepted | 2014-05-14 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis is focused on gender issues in schools. Thesis is divided into two parts. First, theoretical, describes a basic gender terms and description of a theory of human beings development. It brings information about discrimination and Czech legislation. It is overall focused on gender equality in schools. Second part contend curriculum vitae of important personalities of pedagogical history and representatives of best known women's associations. | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cs |
dc.thesis.degree-discipline | Social pedagogy | en |
dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities | en |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.thesis.degree-program | Specialization in pedagogy | en |
dc.identifier.stag | 33350 | |
utb.result.grade | A | |
dc.date.submitted | 2014-03-28 | |
local.subject | škola | cs |
local.subject | genderové stereotypy | cs |
local.subject | učitelé | cs |
local.subject | učitelky | cs |
local.subject | school | en |
local.subject | gender stereotypes | en |
local.subject | teachers | en |
local.subject | women teachers | en |
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
nečasová_2012_dp.pdf | 3.401Mb |
View/ |
|
nečasová_2012_vp.doc | 55Kb | Microsoft Word |
View/ |
nečasová_2012_op.doc | 14.69Kb | Microsoft Word |
View/ |