Genderové postavení žen a mužů v edukačním procesu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Genderové postavení žen a mužů v edukačním procesu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzl, Miloslav
dc.contributor.author Nečasová, Táňa
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:54:46Z
dc.date.available 2015-03-08T20:54:46Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27934
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na problematiku genderu ve školách. Je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá základními genderovými pojmy a jejich vysvětlením, popisuje vývojové teorie, seznamuje s diskriminací a českou legislativou a je zaměřena na postavení žen a mužů na školách. Druhá část obsahuje životopisy významných osobností historie pedagogiky a nejznámějších spolků a sdružení pro ženy.
dc.format 121 s. (206 928 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Gender cs
dc.subject gender studies cs
dc.subject doing gender cs
dc.subject gender mainstreaming cs
dc.subject genderová role cs
dc.subject genderové stereotypy cs
dc.subject teorie identifikační cs
dc.subject psychoanalytická cs
dc.subject kognitivně vývojová teorie cs
dc.subject na ni navazující teorie genderového schématu cs
dc.subject teorie sociálního učení cs
dc.subject osobnosti pedagogiky cs
dc.subject ženské spolky a sdružení cs
dc.subject Gender en
dc.subject gender studies en
dc.subject doing gender en
dc.subject gender mainstreaming en
dc.subject gender role en
dc.subject gender stereotypes en
dc.subject identification theory en
dc.subject psychoanalytic en
dc.subject cognitive development theory en
dc.subject the related theory of gender schema en
dc.subject social learning theory en
dc.subject personalities education en
dc.subject women's groups and associations en
dc.title Genderové postavení žen a mužů v edukačním procesu
dc.title.alternative Gender Status of Women and Men in Educational Process
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vaňková, Zdeňka
dc.date.accepted 2014-05-14
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on gender issues in schools. Thesis is divided into two parts. First, theoretical, describes a basic gender terms and description of a theory of human beings development. It brings information about discrimination and Czech legislation. It is overall focused on gender equality in schools. Second part contend curriculum vitae of important personalities of pedagogical history and representatives of best known women's associations.
dc.description.department Katedra pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 33350
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-03-28
local.subject škola cs
local.subject genderové stereotypy cs
local.subject učitelé cs
local.subject učitelky cs
local.subject school en
local.subject gender stereotypes en
local.subject teachers en
local.subject women teachers en


Files in this item

Files Size Format View
nečasová_2012_dp.pdf 3.401Mb PDF View/Open
nečasová_2012_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
nečasová_2012_op.doc 14.69Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account