dc.contributor.advisor |
Skácelová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Kaufová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:54:36Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:54:36Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/27903
|
|
dc.description.abstract |
Téma diplomové práce mapuje postavení metodika prevence pedagogicko psychologické poradny (dále jen PPP) v systému školské primární prevence rizikového chování. Cílem je vydefinovat základní pojmy z této oblasti a přehledně popsat stávající legislativní systém. Zjistit také, jaké služby a metodickou podporu z oblasti primární prevence rizikového chování nabízí školám metodici PPP v Jihomoravském kraji a ve vybraných poradnách v České republice a vzájemně je mezi sebou porovnat. To vše s ohledem na ne příliš jasné vydefinování této funkce a stanovení náplně práce s ohledem na stávající legislativu. Na základě zjištěných dat, vytvořit doporučení pro efektivnější činnost metodika prevence PPP. |
|
dc.format |
99 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
školská prevence
|
cs |
dc.subject |
metodik prevence PPP
|
cs |
dc.subject |
primární prevence rizikového chování
|
cs |
dc.subject |
školní metodik prevence
|
cs |
dc.subject |
metodické vedení
|
cs |
dc.subject |
pedagogicko psychologické poradenství
|
cs |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
school prevention
|
en |
dc.subject |
methodologist of prevention in PPP
|
en |
dc.subject |
primary prevention of risk behavior
|
en |
dc.subject |
methodologist of school prevention
|
en |
dc.subject |
methodological coaching
|
en |
dc.subject |
pedagogical psychological counseling
|
en |
dc.title |
Metodik prevence v pedagogicko-psychologické poradně v systému školské prevence |
|
dc.title.alternative |
Methodist of Prevention in Pedagogical and Psychological Counseling in School Prevention System |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Plšková, Alena |
|
dc.date.accepted |
2014-05-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of final work maps the position methodologist of prevention in pedagogical psychological couselinng in the school primary prevention of risk behavior. The aim of the study is to define the basic concepts of this field and clearly describe the current legislative system. The another aim of this study is to find out what services and methodological support of the primary prevention of risk behavior methodologist of prevention in PPP offers to schools in the South Moravian Region and in selected counseling in the Czech Republic and to compare them with each other. All of this in view of the fact that this function is not clearly enough defined and this job description with regard to the existing legislation. Based on the discovered data, make recommendations for more efficient activity of metho-dologist of prevention in PPP. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
33315
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-03-28 |
|
local.subject |
pedagogicko-psychologické poradny
|
cs |
local.subject |
assessment centers (education)
|
en |