Pedagogická komunikace jako základ výchovně-vzdělávacího procesu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pedagogická komunikace jako základ výchovně-vzdělávacího procesu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Oralová, Renata
dc.contributor.author Janík, David
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:54:32Z
dc.date.available 2015-03-08T20:54:32Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27894
dc.description.abstract Diplomová práce nazvaná "Pedagogická komunikace jako základ výchovně vzdělávacího procesu" se věnuje problematice samotné pedagogické komunikace. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části bylo moji snahou popsat pojem a historii komunikace se základním členěním komunikace. Dále jsem se věnoval pedagogické komunikaci, osobnosti učitele a žáka a výukovým metodám. V praktické části jsem se prostřednictvím kvantitativního výzkumu zaměřil na nejčastější chyby v pedagogické komunikaci, které způsobují nezájem žáků o probíranou látku.
dc.format 128 stran
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject osobnost učitele cs
dc.subject osobnost žáka cs
dc.subject výchovný proces cs
dc.subject vzdělávací proces cs
dc.subject výukové metody cs
dc.subject chyby v pedagogické komunikaci cs
dc.subject schopnosti a dovednosti cs
dc.subject temperament cs
dc.subject výklad pedagoga cs
dc.subject didaktické hry cs
dc.subject vědomosti cs
dc.subject communication en
dc.subject the personality of the teacher en
dc.subject the personality of the pupil en
dc.subject the behavioural proces en
dc.subject educational proces en
dc.subject teaching methods en
dc.subject mistakes in pedagogical communication en
dc.subject abilities and skills en
dc.subject temperament en
dc.subject the interpretation of the teacher en
dc.subject didactic games en
dc.subject knowledge en
dc.title Pedagogická komunikace jako základ výchovně-vzdělávacího procesu
dc.title.alternative Pedagogical Communication as the Basis of Educational Process
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, František
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated Diploma thesis entitled "Pedagogical communication as the basic of educational process" deals with the issue of pedagogical communication itself. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part I attempted to describe the concept and history of communication with a basic segmentation of communication. I was also focused on pedagogical communication, personality of the teacher and the pupil and teaching methods. In the practical part, through quantitative research I focused on the most common mistakes in pedagogical communication which arouses the disinterest of pupils on discussed topic.
dc.description.department Katedra pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 33304
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-03-28
local.subject učitel a žák cs
local.subject pedagogická komunikace cs
local.subject teacher and learner en
local.subject communication in learning and scholarship en


Files in this item

Files Size Format View
janík_2012_dp.pdf 4.021Mb PDF View/Open
janík_2012_vp.doc 18.52Kb Microsoft Word View/Open
janík_2012_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account