dc.contributor.advisor |
Wolf, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Sasín, David
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:54:11Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:54:11Z |
|
dc.date.issued |
2013-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/27842
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci jsem se pokusil vytvořit komplexní sadu piktogramů, která bude splňovat požadavky na celistvost a estetickou kvalitu celku, ale také jednotli-vých symbolů. V teoretické části zkoumám oblasti vizuální komunikace, které se staly východiskem pro vznik piktogramů v různých historických epochách. Zabývám se příčinami jejich vzniku i samotným přístupem renomovaných grafických designerů při tvorbě moder-ních vizuálních systémů. Praktická část by měla navazovat na mé poznatky z vývoje umění, vizuální komuni-kace, psychologie, i informatiky. Piktogramy by měly být srozumitelné napříč jazyky. Tento soubor by měl ve finální fázi bakalářské práce poskytnout základ pro další roz-šiřování a umožnit v dlouhodobém výhledu obsáhnutí nejčastějších oblastí kde oče-káváme působení lidí různých národností. |
|
dc.format |
96 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
piktogram
|
cs |
dc.subject |
logogram
|
cs |
dc.subject |
ikona
|
cs |
dc.subject |
barva
|
cs |
dc.subject |
informační systém
|
cs |
dc.subject |
orientační sys-tém
|
cs |
dc.subject |
ikona jako font
|
cs |
dc.subject |
piktogram
|
en |
dc.subject |
logogram
|
en |
dc.subject |
icon
|
en |
dc.subject |
colour
|
en |
dc.subject |
information system
|
en |
dc.subject |
wayfinding system
|
en |
dc.subject |
font
|
en |
dc.title |
Komplexní sada ikon, piktogramů / ideogramů |
|
dc.title.alternative |
Complex Set of Icons, Pictograms and Ideograms |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kajnar, Lumír |
|
dc.date.accepted |
2014-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my thesis, I try to create a comprehensive set of pictograms that will meet the set integrity and the set aesthetic quality, as well as the integrity and aesthetic quality of individual symbols. In the theoretical part I am examining the areas of visual commu-nication, which was the basis for the development of pictograms in various historical epochs. I deal not only with the causes of their formation, but also how renowned, and already established graphic designers, have approached the subject of picto-grams, icons and entire visual systems. The practical part should build on recent advances in the development of art, visual communication, psychology, and computer science. Pictograms should be understood across all languages. This file should, in the final stage of the bachelor theses, provide a basis for further expansion and allow, in a long-term outlook, encompassment of the most common areas, where we expect interaction between people of different nationalities. |
|
dc.description.department |
Kabinet teoretických studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Grafický design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Graphic Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
33231
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-16 |
|