dc.contributor.advisor |
Mazánková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Gabrielová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:53:40Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:53:40Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/27779
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá vzděláváním předškolních dětí v mateřské škole a především je zaměřena na edukativně stimulační program. Práce obsahuje popis oblastí vývoje předškolního dítěte (motorika, grafomotorika, zrak, prostorové vnímání, matematické představy, řeč a sluch), edukace předškolních dětí (rámcově vzdělávací plán, školní zralost a školní připravenost, odklad školní docházky) a edukativně stimulačního programu (edukativně stimulační skupiny, struktura edukativně stimulačních skupin, obtíže v oblastech). Výzkumná část práce nám objasní praktické využití edukativně stimulačních skupin v mateřské škole. |
|
dc.format |
77 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
edukativně stimulační program
|
cs |
dc.subject |
edukativně stimulační skupiny
|
cs |
dc.subject |
motorika
|
cs |
dc.subject |
grafomotorika
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
rámcově vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
odklad školní docházky
|
cs |
dc.subject |
školní nezralost
|
cs |
dc.subject |
kurikulární dokumenty vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
educationally stimulative program
|
en |
dc.subject |
educationally stimulative groups
|
en |
dc.subject |
motoric
|
en |
dc.subject |
graphomotoric
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
framework education plan
|
en |
dc.subject |
school readiness
|
en |
dc.subject |
school preparedness
|
en |
dc.subject |
school attendance delay
|
en |
dc.subject |
school immaturity
|
en |
dc.subject |
document for educational training
|
en |
dc.title |
Vzdělávání předškolních dětí v MŠ - edukativně stimulační program |
|
dc.title.alternative |
Preschool Education in Kindergarten - Education and Stimulative Programs |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2014-05-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with education of preschool children in the kindergarten and is mainly focused on educationally stimulative program. The thesis contains description of preschool children development (motoric, graphomotoric, eyesight, spatial perception, mathematical imagination, speech and hearing), preschool children education (framework education plan, school readiness and school preparedness, school attendance delay) and educationally stimulative program (educationally stimulative groups, structure of educationally stimulative groups, problems in the areas). The research part explains us practical application of the educationally stimulative groups in the kindergarten. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
33119
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-03-28 |
|
local.subject |
předškolní výchova
|
cs |
local.subject |
didaktické metody
|
cs |
local.subject |
motorika člověka
|
cs |
local.subject |
aktivizační metody ve výuce
|
cs |
local.subject |
preschool education
|
en |
local.subject |
teaching methods
|
en |
local.subject |
human motorics
|
en |
local.subject |
activisation methods in education
|
en |