dc.contributor.advisor |
Tannenbergerová, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Bednaříková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:53:17Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:53:17Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/27742
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce s názvem Aktivizační a motivační výukové metody je zaměřena na studijní technologii, která studentům usnadňuje učení. Vzdělávání se tak stává efektivním a vede studenty k tomu, jak se mají učit. Teoretická část je zaměřena na alternativní vzdělávání a seznamuje s organizací školy Basic, která používá tuto studijní technologii ke vzdělávání dětí v České republice. Praktická část je zpracována formou případových studií věnovaných studentům, kteří přešli z běžné státní základní školy na soukromou základní školu Basic. Popisuje z pohledu dětí a jejich rodičů, jaký je rozdíl mezi státní školou a školou Basic, z pohledu dětí a rodičů. |
|
dc.format |
70 s. (16 707 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Alternativní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
L. R. Hubbard
|
cs |
dc.subject |
Basic
|
cs |
dc.subject |
doučování
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
scientologie
|
cs |
dc.subject |
dianetika
|
cs |
dc.subject |
Alternative education
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
L. R. Hubbard
|
en |
dc.subject |
Basic
|
en |
dc.subject |
tutoring
|
en |
dc.subject |
elementary school
|
en |
dc.subject |
Scientology
|
en |
dc.subject |
Dianetics
|
en |
dc.title |
Aktivizační a motivační výukové metody |
|
dc.title.alternative |
Activation and Motivational Teaching Methods |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis titled active and motivational teaching method focuses on learning technology, which facilitates the students learning, education becomes effective and teaches students how to learn. The theoretical part focuses on alternative education and introduces Basic organization which uses this technology to study the education of children in the Czech Republic. The practical part is in the form of case studies dedicated to language learners who have switched from the normal state primary school to a private elementary school Basic. Describes the perspective of children and their parents, what is the difference between primary school and the school Basic. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
33038
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-03-31 |
|
local.subject |
aktivizační metody ve výuce
|
cs |
local.subject |
alternativní školy
|
cs |
local.subject |
základní školství
|
cs |
local.subject |
Hubbard, L. Ron (La Fayette Ron), 1911-1986
|
cs |
local.subject |
activisation methods in education
|
en |
local.subject |
alternative schools
|
en |
local.subject |
elementary schooling
|
en |
local.subject |
Hubbard, L. Ron (La Fayette Ron), 1911-1986
|
en |