dc.contributor.advisor |
Nemeškal, Libor
|
|
dc.contributor.author |
Orsava, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:53:04Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:53:04Z |
|
dc.date.issued |
2013-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/27720
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá analýzou užitých speciálních efektů ve filmech King Kong z roku 1933, 1976, 2005. Při rozboru jednotlivých scén porovnávám použité trikové technologie a zkoumám jejich přínos k dramatické výstavbě filmu. |
|
dc.format |
79 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Speciální efekty
|
cs |
dc.subject |
dramatická výstavba
|
cs |
dc.subject |
komparativní analýza
|
cs |
dc.subject |
King Kong
|
cs |
dc.subject |
vizuální efekty
|
cs |
dc.subject |
optické efekty 1933
|
cs |
dc.subject |
1976
|
cs |
dc.subject |
2005
|
cs |
dc.subject |
Special effects dramatic effect
|
en |
dc.subject |
comparative analysis
|
en |
dc.subject |
King Kong
|
en |
dc.subject |
visual effects
|
en |
dc.subject |
optical effects
|
en |
dc.subject |
1933
|
en |
dc.subject |
1976
|
en |
dc.subject |
2005
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Analýza vývoje užití vizuálních efektů ve filmech 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimální délka 10 minut, střihová skladba |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Analysis of the Evolution of the Usage of Visual Effects in Film. 2. Practical part: Audiovisual work or a thematic set of audiovisual works, minimum footage 10 mins., editing |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Labík, Ludovít |
|
dc.contributor.referee |
Masník, Boris |
|
dc.date.accepted |
2014-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work concerns itself with the examination of the special effects used in King Kong films made in 1933, 1976 and 2005. The analysis compares the special effects technology used in the individual films and explores their contributions to dramatic effect on viewer |
|
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Střihová skladba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
32991
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-14 |
|