dc.contributor.advisor |
Nemeškal, Libor
|
|
dc.contributor.author |
Kašpar, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:52:58Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:52:58Z |
|
dc.date.issued |
2013-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/27713
|
|
dc.description.abstract |
Bakalarska prace se zabyva pristupem strihace k zivemu televiznimu poradu Tecka patecni noci. Soucasti teto analyzy je snaha zmapovat zpusoby a odlisnosti prace strihacu v Ceske televizi na pracovistich Praha, Brno a Ostrava. Tyto ruznosti se tykaji jednak sirky a urovne komunikace nutne pro pripravu poradu, za druhe samotnych podkladu pro vytvoreni poradu a dale vlastni komunikace v prubehu ziveho vysilani. Vsechny tyto aspekty tak spolupusobi na promeny pohledu sekvencniho strihu u ziveho hudebniho po- radu. |
|
dc.format |
34 s., příloha 3 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Tecka patecni noci
|
cs |
dc.subject |
sekvencni strih
|
cs |
dc.subject |
zivy strih
|
cs |
dc.subject |
"Tecka patecni noci"
|
en |
dc.subject |
multiple-camera setup
|
en |
dc.subject |
live editing
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Přístup k formátu televizního pořadu Tečka páteční noci 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., střihová skladba |
|
dc.title.alternative |
1. Teoretical Part: The Approach to the TV Late Night Show "Tečka páteční noci" 2. Practical part: Audiovisual work or a thematic set of audiovisual works, minimum footage 10 mins., editing |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bláha, Miroslav |
|
dc.contributor.referee |
Labík, Ludovít |
|
dc.date.accepted |
2014-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with access to a live editor "Tecka patecni noci". Details of this analysis try to describe ways and differences of editors in Czech Television work- places in Prague, Brno and Ostrava. These differences are concerning firstly the width and level of communication necessary for preparation of agenda, secondly the materials to create broadcast program line and finally the proper communication during the live broadcast. All of these aspects co-operate on changing the view of multiple-camera setup at the live music show. |
|
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Střihová skladba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
32982
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-14 |
|