Propagace neziskové organizace Dotek pomocí projektu Fashion show Dotek
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Honzková, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:27:12Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:27:12Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/27686
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu neziskového sektoru, popis neziskové organizace Centrum zdravotní a sociální pomoci Dotek, o.p.s. ve Vizovicích a hlavním bodem analýzy je charitativní projekt Fashion show Dotek. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů z oblasti neziskového sektoru a specifikací projektového řízení. Praktická část analyzuje propagaci neziskové organizace Dotek, o.p.s. a charitativní projekt Fashion show Dotek jako nástroj propagace této organizace. Tato část je zaměřena na analýzu realizace projektu a na stanovení předpokladů jeho úspěšnosti a efektivity. Součástí práce je dotazníkové šet-ření zaměřující se na zjištění postavení neziskových projektů ve společnosti a na zájem veřejnosti o projekt Fashion show Dotek. |
|
dc.format |
81 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
projektové řízení
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
Fashion show Dotek
|
cs |
dc.subject |
Centrum zdravotní a sociální pomoci Dotek
|
cs |
dc.subject |
o.p.s. ve Vizovicích
|
cs |
dc.subject |
veřejnost
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
Non-profit segment
|
en |
dc.subject |
project control
|
en |
dc.subject |
questionary survey
|
en |
dc.subject |
Fashion show Dotek
|
en |
dc.subject |
Center of health and social help Dotek in Vizovice
|
en |
dc.subject |
public
|
en |
dc.subject |
non-profit organizations
|
en |
dc.title |
Propagace neziskové organizace Dotek pomocí projektu Fashion show Dotek |
|
dc.title.alternative |
Promotion of the Dotek Non-profit Organization through the Fashion Show Dotek Project |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Boušková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2014-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is target on an analyse of non-profit segment, description of non-profit organization Center of health and social help Dotek in Vizovice and the main point is ana-lyse of non-profit charity project Fashion show Dotek. The theoretical part is engaged in definition of ideas from non-profit segment and specification of project control. Practical part analyses promotion of non-profit organization Dotek and the charity project Fashion show Dotek as promotion tool of this organization. This part is oriented on an analyse of the realization of the project and assignment succesfull and efectivity. A part of this work is the questionary survey, which outcomes are targeted on detection the position of non-profit projects in public and on the interest of project Fashion show Dotek. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36878
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account