Propagace neziskové organizace Dotek pomocí projektu Fashion show Dotek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace neziskové organizace Dotek pomocí projektu Fashion show Dotek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Honzková, Iva
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:27:12Z
dc.date.available 2015-03-08T20:27:12Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/27686
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu neziskového sektoru, popis neziskové organizace Centrum zdravotní a sociální pomoci Dotek, o.p.s. ve Vizovicích a hlavním bodem analýzy je charitativní projekt Fashion show Dotek. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů z oblasti neziskového sektoru a specifikací projektového řízení. Praktická část analyzuje propagaci neziskové organizace Dotek, o.p.s. a charitativní projekt Fashion show Dotek jako nástroj propagace této organizace. Tato část je zaměřena na analýzu realizace projektu a na stanovení předpokladů jeho úspěšnosti a efektivity. Součástí práce je dotazníkové šet-ření zaměřující se na zjištění postavení neziskových projektů ve společnosti a na zájem veřejnosti o projekt Fashion show Dotek.
dc.format 81 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Neziskový sektor cs
dc.subject projektové řízení cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject Fashion show Dotek cs
dc.subject Centrum zdravotní a sociální pomoci Dotek cs
dc.subject o.p.s. ve Vizovicích cs
dc.subject veřejnost cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject Non-profit segment en
dc.subject project control en
dc.subject questionary survey en
dc.subject Fashion show Dotek en
dc.subject Center of health and social help Dotek in Vizovice en
dc.subject public en
dc.subject non-profit organizations en
dc.title Propagace neziskové organizace Dotek pomocí projektu Fashion show Dotek
dc.title.alternative Promotion of the Dotek Non-profit Organization through the Fashion Show Dotek Project
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2014-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor work is target on an analyse of non-profit segment, description of non-profit organization Center of health and social help Dotek in Vizovice and the main point is ana-lyse of non-profit charity project Fashion show Dotek. The theoretical part is engaged in definition of ideas from non-profit segment and specification of project control. Practical part analyses promotion of non-profit organization Dotek and the charity project Fashion show Dotek as promotion tool of this organization. This part is oriented on an analyse of the realization of the project and assignment succesfull and efectivity. A part of this work is the questionary survey, which outcomes are targeted on detection the position of non-profit projects in public and on the interest of project Fashion show Dotek.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36878
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
honzková_2014_dp.pdf 3.979Mb PDF View/Open
honzková_2014_vp.doc 199.5Kb Microsoft Word View/Open
honzková_2014_op.doc 148.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account