dc.contributor.advisor |
Dohnalová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Kopeček, Aleš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:54:58Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T15:54:58Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2760
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu odběratelských vztahů, která je důležitá pro zjiš-tění tržní pozice firmy. Analýza je rovněž důležitá pro porovnání s konkurencí a dalším setrváním firmy na trhu. Teoretická část této práce je rozdělena do více kapitol, ve kterých jsou zpracovány literární prameny týkající se podstaty odběratelských vztahů, segmentace, strategie a systému výběru odběratelů. Dále je práce zaměřena na SWOT analýzu a normy a certifikace. Praktická část začíná charakteristikou firmy KARIM, spol. s r.o. a dále se zabývá analýzou odběratelských činností, které firma využívá, a SWOT analýzou. Analýza je zakončena celkovým hodnocením a doporučením pro firmu. |
cs |
dc.format |
62 s., 4 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
702811 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
odběratelé
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
tržby
|
cs |
dc.subject |
zakázka
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
podnik
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
incomes
|
en |
dc.subject |
order
|
en |
dc.subject |
concurrence
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.title |
Analýza odběratelských vztahů ve firmě KARIM, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of customer relations in company KARIM, Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2007-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on customer relationship analysis, which important for de-termining company market position. The analysis is important for comparing with concur-rence and next company continuity on the market too. The theoretical part of this thesis is divided into several chapters, in which I am working up the literary roots about principles of customer relationship, segmentation, strategy and customer selection system. Next the theoretical part is focused on SWOT analysis, norms and certifications. The practical part starts with company KARIM, Ltd., characterization; next it is focused on the customers' activities analysis, used by the company, and SWOT analysis. The analysis is finished by whole summary and by recommendations for company. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6238
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
zákazníci
|
cs |
local.subject |
klíčoví zákazníci
|
cs |
local.subject |
dřevozpracující průmysl
|
cs |
local.subject |
customers
|
en |
local.subject |
keyaccount
|
en |
local.subject |
woodworking industry
|
en |