Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004

DSpace Repository

Language: English čeština 

Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Vonz, Ladislav
dc.date.accessioned 2010-07-14T15:47:18Z
dc.date.available 2010-07-14T15:47:18Z
dc.date.issued 2007-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2733
dc.description.abstract Bakalářská práce popisuje změny marketingových komunikací celoplošného Rádia Impuls v letech 2004-2007 v době přeměny rádia na Ráááádio. Důraz je kladen na proměny managementu a zpravodajství ve zvoleném období od vzniku marketingového oddělení až po navázání spolupráce s prestižním novinářem Václavem Moravcem a online deníkem Aktuálně.cz. Kromě teoretických východisek autor přináší řadu praktických příkladů popisujících změny positioningu stanice, které byly doprovázeny zvyšující se systematizací práce na všech úrovních této rozhlasové stanice včetně redakce zpravodajství. cs
dc.format 66 s., 15 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2008678 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rádio Impuls cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject zpravodajství cs
dc.subject rozhlasové zpravodajství cs
dc.subject management cs
dc.subject positioning cs
dc.subject značka cs
dc.subject share cs
dc.subject daily reach cs
dc.subject weekly reach cs
dc.subject situační analýza SWOT cs
dc.subject infotainment cs
dc.subject Radio Impuls en
dc.subject marketing communication en
dc.subject news en
dc.subject radio news en
dc.subject management en
dc.subject positioning en
dc.subject brand en
dc.subject share en
dc.subject daily reach en
dc.subject weekly reach en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject infotainment en
dc.title Proměny zpravodajství Rádia Impuls v kontextu změn programu od roku 2004 cs
dc.title.alternative Changes of the news of Radio Impuls in context of program alteration since 2004 en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2007-05-31
dc.description.abstract-translated In this document there are described changes of marketing communication of national radio station Radio Impuls where in time period 2004-2007 Radio Impuls changes into Ráááádio Impuls. There are highlighted changes in management and area of news from the time when marketing department was founded up until beginning of cooperation with prestigious publicist Vaclav Moravec and online newspaper Aktualne.cz. Besides theoretical principles, the author is using practical examples, case studies describing the changes in positioning which were accompanied by setting up processes system on all levels of the radio station including news department. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4883
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vonz_2007_bp.pdf 1.915Mb PDF View/Open
vonz_2007_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
vonz_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account