Analýza komunikačních aktivit akciové společnosti Bohemians 1905

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikačních aktivit akciové společnosti Bohemians 1905

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Dušánek, Jakub
dc.date.accessioned 2010-07-14T15:46:35Z
dc.date.available 2010-07-14T15:46:35Z
dc.date.issued 2007-08-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2731
dc.description.abstract Tento text se zabývá současnými trendy v oblasti sportovního marketingu a analyzuje komunikační aktivity fotbalového klubu Bohemians 1905. Tento klub je specifický především fungováním fanouškovské komunity, která nemá v našich podmínkách obdoby. Navíc poskytuje pro svoje příznivce unikátní služby v oblasti multimedií (přenosy internetového rádia ze zápasů). cs
dc.format 55 s. cs
dc.format.extent 1250192 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Bohemians 1905 cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject sportovní reklama cs
dc.subject Bohemians 1905 en
dc.subject sports marketing en
dc.subject sponsorship en
dc.subject sports advertisement en
dc.title Analýza komunikačních aktivit akciové společnosti Bohemians 1905 cs
dc.title.alternative Analysis of communication activities of joint stock company Bohemians 1905 en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2007-08-27
dc.description.abstract-translated This text is concerned with current trends in area of sports marketing and analyses communication activities of Bohemians 1905 football club. This club is characterized especially by fan community functioning, which has no equivalent in our conditions. It provides in addition for its friends unique multimedia services (match broadcasts by internet radio). en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2664
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
dušánek_2007_bp.pdfBlocked 1.192Mb PDF View/Open
dušánek_2007_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
dušánek_2007_op.doc 43.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account