dc.contributor.advisor |
Řehoř, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Slavík, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2014-02-03T12:59:45Z |
|
dc.date.available |
2014-02-03T12:59:45Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/27311
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce, kterou jsem pojmenoval Efektivní komunikace při vedení prodejního týmu, řeší otázku významu komunikace na pracovišti při řízení týmu a její vliv na jeho výkonnost. V teoretické části se věnuji základnímu dělení komunikace. Rozebírám zde význam a rozdíly mezi jednotlivými typy komunikace. Komunikací verbální, jak působí náš hlasový projev na posluchače. Komunikací neverbální, jak je naše tělo v souladu nebo rozporu s tím co říkáme, že je důležité si pohlídat tělesnou vzdálenost od našeho partnera a vzájemné dotyky s ním. Komunikace písemná, jako nástroj 21. století pro dorozumívání a řízení podřízených. Řeším vliv našeho okolí na naše komunikační dovednosti v dospělosti, který si neseme z dětství v důsledku působení rodinné a školní výchovy. Poslední kapitola teoretické části se věnuje samotné firemní komunikaci. Řeší komunikaci v týmu, komunikaci s podřízenými a její vliv na správné fungování celku. Praktická část vychází z rozhovorů vedených s vedoucími pracovníky a následně jejich podřízenými. Cílem bylo zjistit jejich vnímání komunikace na pracovišti, vliv na jejich pracovní výkon a celkovou atmosféru na pracovišti. |
cs |
dc.format |
70 |
cs |
dc.format.extent |
1276997 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikace verbální
|
cs |
dc.subject |
neverbální
|
cs |
dc.subject |
písemná
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
život
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
tým
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
výkonnost
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
verbal communication
|
en |
dc.subject |
nonverbal communication
|
en |
dc.subject |
written
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
school education
|
en |
dc.subject |
team
|
en |
dc.subject |
performance
|
en |
dc.title |
Efektivní komunikace při vedení prodejního týmu |
cs |
dc.title.alternative |
Effective Communication in Sales Team Management |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2014-01-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor's thesis, which I named Effective communication in a leadership of a sales team, addresses the issue of the importance of a workplace communication in managing a team and its impact on performance. The theoretical part is devoted to basic division of communication. I analyze the meaning and differences between different types of communication. A verbal communications: an influence of our oral speech to the audience. A nonverbal communication: a consistence or an inconsistence of our body with what we say; the importance of maintaining a physical distance to our partner and mutual touches with him/her. A written communication: a tool of the 21st century for communication and control of subordinate. I deal with the impact of our surroundings on our communication skills in adulthood that we carry from childhood due to the effect of family and school education. The last chapter deals with a corporate communication. It resolves a team communication, a communication with subordinates and its impact on the proper functioning of the whole. The practical part is based on interviews with managers and their subordinates. The aim was to determine their perceptions of workplace communication, its affect on their job performance and the overall atmosphere in the workplace. |
en |
dc.description.department |
Skupina managementu a ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/98
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
29026
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-11-29 |
|
local.subject |
komunikace na pracovišti
|
cs |
local.subject |
efektivní komunikace
|
cs |
local.subject |
prodej
|
cs |
local.subject |
communication in organization
|
en |
local.subject |
effective communication
|
en |
local.subject |
selling
|
en |