dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Svobodová, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:42:36Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2718
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firmy ALITRON CZ, s.r.o., která působí na trhu pohonných hmot. V teoretické části jsou na základě literárních pramenů zpracovány poznatky související s problematikou marketingové komunikace. Analytická část obsahuje PESTE analýzu, analýzu odvětví a SWOT analýzu. V této části je také provedena analýza nástrojů marketingové komunikace používaných v dané společnosti a jejich kritické zhodnocení. V projektové části je na základě zjištěných poznatků vypracován projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je udržet firmu v povědomí stávajících zákazníků a získání zákazníků nových. V závěru práce je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
122 s., 6 obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1862936 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037 |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
plán marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
vztahy s veřejností
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication plan
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
personal sale
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace v obchodní společnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing communication in the trading company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomancová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2007-06-06 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma work deals with marketing communication of company ALITRON CZ, s.r.o., which operates on the fuel and oil market. In the theoretical part, findings related with the questions of marketing communication are elaborated on the base of literary sources. Analytical part contains PESTE analysis, analysis of branch and SWOT analysis. In this part, analysis of marketing communication instruments used in given company and their critical assessment is also carried out. In project part, there is on the base of learned information elaborated marketing communication project with the principal aim to keep the existing and to acquire new clients. In the end of the thesis the project is analyzed from the point of view of time, cost and risk analyses. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6553
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|