Pedagogicko - psychologické přístupy k asertivitě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Balík, Stanislav
|
|
dc.contributor.author |
Vašíček, Jindřich
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:41:42Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:11Z |
|
dc.date.issued |
2006-11-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2714
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o asertivitě jako vhodném nekonfliktním stylu jednání. V první a druhé části jsem shrnul teoretické poznatky o asertivitě a komunikačních dovednostech. V závěrečné části jsem naznačil možnosti, jak je možné využít metody aktivního sociálního učení k získání asertivních dovedností. Uvedl jsem také několik praktických případů konfliktních situací a jejich řešení strážníky městské policie v praxi. |
cs |
dc.format |
37 s. |
cs |
dc.format.extent |
267564 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 27.11.2008 |
|
dc.subject |
Asertivita
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
asertivní jednání
|
cs |
dc.subject |
autorita
|
cs |
dc.subject |
aktivní sociální učení
|
cs |
dc.subject |
výcvik asertivity
|
cs |
dc.subject |
Assertiveness
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
assertive behaviour
|
en |
dc.subject |
autority
|
en |
dc.subject |
active social learning
|
en |
dc.subject |
assertiveness training
|
en |
dc.title |
Pedagogicko - psychologické přístupy k asertivitě |
cs |
dc.title.alternative |
Pedagogical and psychological approaches to assertivity |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nevoránek, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2007-01-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with assertiveness as an appropriate style of behaviour. In the first two chapters I summarize theoretical information about assertiveness and communicational skills. In the last part of the thesis I outline the possible use of the method of active social learning in order to obtain assertive skills. In addition, I provide several practical cases of conflict situations and their practical solution by the city police officers. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1004242
|
|
dc.date.assigned |
2005-12-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account