Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost Zlínstav, a.s. (se zaměřením na Severní Moravu)
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kabát, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Mikulička, Roman
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:24:53Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:38Z |
|
dc.date.issued |
2006-12-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2687
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost Zlínstav, a.s Firma se zabývá stavební činností a neustále se snaží vyhledávat nové zákazníky. V hojném počtu realizuje zakázky pro své investory působící v průmyslových zónách. Proto bylo přáním organizace, a mým hlavním úkolem, vyhledávání průmyslových zón, zjišťování infrastruktury a kontaktů v těchto oblastech včetně podávání informací o stávajících a budoucích investorech. To vše se zaměřením na celou Severní Moravu, kde jsou průmyslové zóny zastoupeny v hojném počtu a firma se snaží o získání většího počtu zakázek a rozšíření své nynější působnosti. |
cs |
dc.format |
69s., 8. s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1024100 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2011 |
|
dc.subject |
Průmyslová zóna
|
cs |
dc.subject |
Průmyslový zákazníci
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
investoři
|
cs |
dc.subject |
Industrial zone
|
en |
dc.subject |
industrial customers
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
investor
|
en |
dc.title |
Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost Zlínstav, a.s. (se zaměřením na Severní Moravu) |
cs |
dc.title.alternative |
Identification of customer target groups for company Zlinstav Inc. (All is focusing on North Moravia region) |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-01-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theme for bachelors work is an identification of customer target groups for company Zlinstav Inc. The firm is engaged in building activity and constantly seeks for new customers. It implements new orders in large amount for its investors that are appealing in industrial zones. The organisation desire and my challenge was the reason to search industrial zones, to locate infrastructures and contacts in these zones including information about present and future investors. All is focusing on North Moravia region where the industrial zones are substituted in large amounts. The firm endeavours to obtain larger amounts of orders and to extend its field of action in this region. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4711
|
|
dc.date.assigned |
2006-10-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account