dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Celá, Zdenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:24:22Z |
|
dc.date.available |
2012-05-15T22:19:22Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2684
|
|
dc.description.abstract |
Důrazný akcent na komunikaci s občany je důležitou součástí propagace a prezentace města. Občané musí být do aktivit včas "vtaženi", aby se stali nejen přímými účastníky těchto aktivit, ale aby se přijetím a přisvojením takového rozvoje města stali hlavními aktéry těchto dějů, probudil se jejich větší zájem o správu věcí veřejných a zesílilo se jejich patriotství k místu, kde - v případě Svitav - jen obtížně desítky let hledali svoji identitu. Největší výzvou pro města a obce dnes tedy nejsou technologie a jejich použití, nýbrž náplň komunikace a její marketingová koncepce. Proto je nutné zpracovat komunikační strategii města. Předejít ji musí důkladná analýza současného stavu komunikace města a městského úřadu, potvrzení či vyvrácení hypotéz a návrh strategie komunikace do budoucnosti. |
cs |
dc.format |
152 |
cs |
dc.format.extent |
9648288 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012 |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
veřejná správa
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
služba občanům
|
cs |
dc.subject |
vztahy s veřejností
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
public administration
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
service to citizens
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie města Svitavy |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy of the town |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2007-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
A very significant part of the publicity campaign and the presentation of the town is a strong emphasis put on the communication with citizens. The citizens should get involved in various projects as they should not only witness the activities, but they should also accept and adopt the development of the town and play the leading roles in the action. By taking an interest in the public matters the citizens are supposed to become more patriotic than ever before. Their love of the town of Svitavy may get stronger as - in this case - they have been looking for their true identity for many years with some difficulties. The greatest challenge towns and villages are to face are not various types of technology and their use but the way of communication and its conception of marketing. Therefore is is essential to make up the communication strategy of the town. An in-depth analysis is supposed to precede - the analysis of the present condition of the town communication and of the municipal administration, the conformation and the denial of the hypotheses and the project of a future communication strategy. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4929
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|