dc.contributor.advisor |
Komínková, Miroslava
|
|
dc.contributor.author |
Hanyš, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:22:53Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T15:22:53Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2682
|
|
dc.description.abstract |
Práce byla zpracována na téma Analýza spokojenosti uživatelu s Ústrední knihovnou Univerzity Tomáše Bati ve Zlíne. V teoretické cásti byla provedena rešerše informacních zdroju a zpracovány teoretické a metodické poznatky týkající se hodnocení spokojenosti uživatelu se službami. V praktické cásti byl analyzován soucasný stav predností a nedostatku Ústrední knihovny Univerzity Tomáše Bati ve Zlíne. Následne byl proveden výzkum spokojenosti uživatelu uvedené instituce. V záveru probehlo zhodnocení získaných informací a dat z pruzkumu spokojenosti, na jejímž základe byly vysloveny návrhy a doporucení ke zlepšení spokojenosti uživatelu. |
cs |
dc.format |
70 s., 2 s. text. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1180414 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Knihovny vcera a dnes
|
cs |
dc.subject |
význam knihovny
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníku
|
cs |
dc.subject |
metody a techniky hodnocení spokojenosti
|
cs |
dc.subject |
rízení vztahu se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetrení
|
cs |
dc.subject |
Libraries yesterday and today
|
en |
dc.subject |
importance of libraries
|
en |
dc.subject |
satisfied customer
|
en |
dc.subject |
methods of collecting data
|
en |
dc.subject |
satisfaction and process of evaluation
|
en |
dc.subject |
customer relationship management
|
en |
dc.subject |
SWOT analyse
|
en |
dc.subject |
questionnaire research
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti uživatelů s Ústřední knihovnou Univerzity Tomáše Bati ve zlíně |
cs |
dc.title.alternative |
Analyse of users satisfaction with The Central Library of Tomas Bata University in Zlín |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rosman, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2007-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
Analyse was based on satisfaction of users with The Central Library of the Tomas Bata University in Zlín. In theoretic part was made exploration of facts witch had connection with satisfaction and process of evaluation of users that institution. In practical part was analysed actual degree of satisfaction of users. At the end of analyse data was interpreted, witch was basement of enouncement suggestion recommendation for better satisfaction of the users. |
en |
dc.description.department |
Ústav informatiky a statistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/114
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6932
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|