dc.contributor.advisor |
Valíčková, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Vobejda, Miloslav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:17:45Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T15:17:45Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2669
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je navrhnout řešení "Jak nepodléhat negativním vlivům na vychovatele v souvislosti s přímým kontaktem s vězněnou osobou". Teoretická část se, jak je obvyklé, věnuje teoretickým východiskům. Jsou v ní kapitoly zabývající se specifiky prostředí vězeňství, pracovní funkcí vychovatele, jeho úkoly a povinnostmi. Další obsáhlá kapitola shrnuje obecné poznatky o negativní zátěži na vychovatele a jejími důsledky. Výzkumná část obsahuje informace, které jsme získali na základě výzkumu strukturovaným rozhovorem. Poté byla data zpracována a byly z nich vyvozeny závěry. |
cs |
dc.format |
59 s. |
cs |
dc.format.extent |
532184 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
odsouzený
|
cs |
dc.subject |
vychovatel
|
cs |
dc.subject |
Vězeňská služba
|
cs |
dc.subject |
výkon trestu odnětí svobody
|
cs |
dc.subject |
negativní tendence
|
cs |
dc.subject |
stres
|
cs |
dc.subject |
burnout
|
cs |
dc.subject |
convict
|
en |
dc.subject |
educationalist
|
en |
dc.subject |
execution of custodial sentence
|
en |
dc.subject |
negative tendency
|
en |
dc.subject |
stress
|
en |
dc.subject |
burn out
|
en |
dc.title |
Jak nepodléhat negativním vlivům na vychovatele v souvislosti s přímým kontaktem s vězněnou osobou |
cs |
dc.title.alternative |
How do not yield to negative influences on educationalist in connection with direkt contact with convict person |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Man, Vlastislav |
|
dc.date.accepted |
2007-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this baccalaureate work is make suggestions " How do not yield to negative influences on educationalist in connection with direkt contact with convict person" The thoeretical part is devoted, as usual, the theoretical points. In this part there are chapters concerning specifics of prisons, activity of educationalists, their tasks and duties. Next large chapter sums up general knowledge about negative tendencies (influence) on educationalists with their consequences. The results part contains information, which we get from structured dialogue. Afterwards, we processed the data and the conclusions were drawn from. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1006415
|
|
dc.date.assigned |
2006-04-30 |
|
utb.result.grade |
E |
|
local.subject |
vychovatelé
|
cs |
local.subject |
věznice
|
cs |
local.subject |
psychická zátěž
|
cs |
local.subject |
psychická odolnost
|
cs |
local.subject |
educators
|
en |
local.subject |
prisons
|
en |
local.subject |
mental strain
|
en |
local.subject |
psychic resistance
|
en |