dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Bajgarová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:10:35Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2656
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním tématem diplomové práce je definování oblasti využití emocí v marketingových komunikacích, se zaměřením na použití emocí v reklamním sdělení televizního spotu a využití emocí při budování značky. Pro hledání spojitostí slouží jako příklad česká značka, která pro brand building využívá pozitivních emocí spojených se značkou a produktem Kofola a současně emocionálních televizních spotů. V projektu diplomové práce je navržena nová komunikační kampaň zaměřená na získání většího podílu na trhu pražského regionu. Základní myšlenkou je efektivní využití emocí v komunikační kampaně, která se bude odlišuje od celorepublikové kampaně, a to v rámci image značky. |
cs |
dc.format |
90 s. |
cs |
dc.format.extent |
1368583 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2037 |
|
dc.subject |
Emoce
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
emociální příběh v reklamním spotu
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
anatomie značky
|
cs |
dc.subject |
brand building
|
cs |
dc.subject |
komunikační sdělení televizního reklamního spotu
|
cs |
dc.subject |
typy reklamních spotů
|
cs |
dc.subject |
Flow of emotion
|
cs |
dc.subject |
Kofola
|
cs |
dc.subject |
Sprite
|
cs |
dc.subject |
- Emotion
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
emotional story in TV commercial
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
anatomy of the brand
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
communication message of TV commercial
|
en |
dc.subject |
types of TV commercials
|
en |
dc.subject |
Flow of emotion
|
en |
dc.subject |
Kofola
|
en |
dc.subject |
Sprite
|
en |
dc.title |
Jak využít emoce pro budování značky: Komunikační kampaň Kofola |
cs |
dc.title.alternative |
How to use emotion for brand building |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zelinský, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2007-06-04 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-04-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma work is to define the zone of using of emotions in marketing communication, focused on using of emotions in advertising message of TV commercials and using of emotions during brand building. The Czech brand, which use positive emotions connected to the brand and the product Kofola and simultaneously use emotional TV commercials, is engaged as the example. In the project of the diploma work is the proposal for new communication campaign aimed at gaining of bigger market share of the Prague's market. The basic idea is effective using of emotions in communication campaign, which is different from whole-republic campaign, within the Brand Image. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4887
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|