dc.contributor.advisor |
Světlíková, Darina
|
|
dc.contributor.author |
Chrastinová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:08:04Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T15:08:04Z |
|
dc.date.issued |
2006-12-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2647
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mojí bakalářské práce je zabývat se mírou spokojenosti klientů Všeobecné zdravotní pojišťovny České republiky prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky, které kladou důraz na uspokojení zákazníka a jeho postavení v celém procesu zdravotního pojištění. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné publikace týkající se zdravotního pojištění, časopisy zaměřené na zdravotní péči a v neposlední řadě internetové stránky. V praktické části práce jsou zpracovány informace získané marketingovým výzkumem spokojenosti klientů s VZP ČR ve Zlínském kraji na konci roku 2006. Výsledky každého bodu dotazníkového šetření jsou konkrétně rozebrány. Součást práce tvoří doporučení, která by mohla Pojišťovně pomoci ke stabilizaci či zvýšení počtu jejich věrných a stálých klientů. Tyto návrhy jsou ekonomicky zhodnoceny. |
cs |
dc.format |
91 s. |
cs |
dc.format.extent |
1571060 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky
|
cs |
dc.subject |
ostatní zdravotní pojišťovny
|
cs |
dc.subject |
spokojenost klientů
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
The General Health Insurance Company Czech republic
|
en |
dc.subject |
the other health insurances
|
en |
dc.subject |
client's satisfaction
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.title |
Průzkum spokojenosti klientů s VZP ČR ve Zlínském kraji |
cs |
dc.title.alternative |
The research of clients'satisfaction with the General Health Insurance Company Czech republic in the Zlin's region |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-01-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my bachelor work is find out value of customers' satisfaction with the General Health Insurance Company Czech republic through questionnaire inquiry. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part of this work there are elaborate literary information that point out at the importance of clients' satisfaction and its position in the process of health insurance. The sources, which I used were the specialized publications of health insurance, the health care magazines and information taken from different websites on the Internet. In the practical part of the work there are elaborate data received from the survey of customers' satisfaction with the General Health Insurance Company Czech republic in the Zlin's region in the end of year 2006. The results of every points in questionnaire inquiry were concretely analyzed. A part of work there are recommendations which could the Insurance help to stabilization or increase the number of loyal and solid clients. That proposals are economic calculated. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4681
|
|
dc.date.assigned |
2006-10-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|