ŠKODA AUTO - prodejní analýza, podpora prodeje a filozofie Human Touch

DSpace Repository

Language: English čeština 

ŠKODA AUTO - prodejní analýza, podpora prodeje a filozofie Human Touch

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Keilwerth, Ivo
dc.date.accessioned 2010-07-14T15:07:37Z
dc.date.available 2010-07-14T15:07:37Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2645
dc.description.abstract Existuje-li v Čechách firma, která dokáže a musí umět kombinovat všechny možné známé marketingové postupy a ještě je nucena vzhledem ke svým ambicím přidávat zcela nové, pak je to jednoznačně Škoda Auto. I její zásadní vliv na to, že Česká republika se stává společně se Slovenskem automobilovou velmocí je nezanedbatelný. Popis a analýza této firmy bude tedy vždy poučný a inspirující a ve své práci se pokusím vybrat některé faktory, které mne zaujaly jako stěžejní či inovátorské z celkové mozaiky cesty k úspěchu. cs
dc.format 63 s. cs
dc.format.extent 1086460 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Human Touch cs
dc.subject Škoda Auto cs
dc.subject prodejní proces cs
dc.subject prodejní cyklus cs
dc.subject životní cyklus výrobku cs
dc.subject aftersales cs
dc.subject Driving Room cs
dc.subject Living Room cs
dc.subject Roomster cs
dc.subject money looser cs
dc.subject progressive modern mainstream cs
dc.subject allgroup cs
dc.subject Human Touch en
dc.subject Škoda Auto en
dc.subject sales proces en
dc.subject sales cycle en
dc.subject produkt life cycle en
dc.subject aftersales en
dc.subject Driving Room en
dc.subject Living Room en
dc.subject Roomster en
dc.subject money looser en
dc.subject progressive modern mainstream en
dc.subject allgroup en
dc.title ŠKODA AUTO - prodejní analýza, podpora prodeje a filozofie Human Touch cs
dc.title.alternative ŠKODA AUTO - SALES ANALYSE, SALES SUPPORT AND HUMAN TOUCH PHILOSOPHY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated Shall there exist a company in Czech republic, which can achieve and knows how to combine all known marketing solutions and due to its ambitions is driven to include completely new ones, it is definitely Skoda Auto. Even its significant impact on how Czech republic is becoming a car empire, together with Slovakia, is indispensable. Description and analysis of this company will therefore be always inspiring and informative and I will try to select several factors in my bachelors thesis that considerably intrigued me as being fundamental and inspiring from the whole spectrum leading to success. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4858
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
keilwerth_2007_bp.pdfBlocked 1.036Mb PDF View/Open
keilwerth_2007_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
keilwerth_2007_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account