Analýza kvality poskytovaných služeb v hotelu Imperial Ostrava
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Baranová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:06:50Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:11Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2642
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem mé bakalářské práce byla analýza kvality služeb poskytovaných hotelem Imperial Ostrava. V první části jsem se zaměřila na teoretický výklad základních pojmů z marketingu jako jsou marketing, marketing služeb, služby, teoretický popis analýz Tyto získané informace jsem použila jako teoretický podklad pro svou další část práce. Druhá část, resp. praktická část je věnována analýze hotelu využitím SWOT analýzy a PEST analýzy. Na základě provedených analýz jsem uvedla doporučení a návrhy vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb. |
cs |
dc.format |
93 s., 8 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1370178 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2009 |
|
dc.subject |
hotelové služby
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
services of the hotel
|
en |
dc.subject |
marketing mix of services
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Analýza kvality poskytovaných služeb v hotelu Imperial Ostrava |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of quality of provided services in the hotel Imperial Ostrava |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tichá, Silvie |
|
dc.date.accepted |
2007-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of my bachelor thesis was an analysis of quality of services provided by the hotel Imperial Ostrava. In the first part I was focusing on the theoretical interpretation of basic expresi-ons of marketing as are marketing, marketing of services, services, theoretical description of ana-lyses These obtained information I used as the theoretical basis for my next part of the bache-lor thesis. The second part as the case may be the practical part is devoted to the analysis of the hotel through SWOT analysis and PEST analysis. On the basic of executed analyses I stated re-commendations and suggestions leading to the increase of quality of provided services. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6844
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account