dc.contributor.advisor |
Šnitr, František
|
|
dc.contributor.author |
Flekal, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T15:02:52Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T15:02:52Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2629
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou a její slovní zásobou pro děti předškolního a mladšího školního věku. Práce je rozdělena na tři části, první se zabývá vysvětlením pojmu reklama, druhá třídí jednotlivé zaznamenané reklamy podle mnoha kritérií a třetí se zabývá slovní zásobou reklamy. Cílem této práce bylo roztřídit jednotlivé reklamy pro děti podle několika kritérií, zjistit, jakým způsobem jsou reklamy dětem podávány a zhodnotit, zda tvůrci reklam volí vhodnou slovní zásobu, tak aby děti byly schopny bez problémů jim předloženou reklamu pochopit. |
cs |
dc.format |
49 s. |
cs |
dc.format.extent |
277012 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Televizní reklama
|
cs |
dc.subject |
slovní zásoba
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
školní věk
|
cs |
dc.subject |
A television advertisement
|
en |
dc.subject |
a vocabulary
|
en |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
a preschool age
|
en |
dc.subject |
a school age
|
en |
dc.title |
Reklamní a její slovní zásoba pro děti předškolního a mladšího školního věku |
cs |
dc.title.alternative |
Advertising and its lexis for pre-school and young school children |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Man, Vlastislav |
|
dc.date.accepted |
2007-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's work deals with advertisement and its vocabulary. The advertisement is aimed at preschool and school children. The work is divided to three parts, the first one deals with defining of advertisement, the second one classifies single noted kinds of advertisement according to many criterias. The third part deals with vocabulary used in advertisement. The aim of this bachelor's work was to sort single kinds of advertisement for children according to several criterias. To find out a way of presenting advertisement to children and to asses whether creators use apropriate vocabulary so that children are able to comprehend advertisement aimed on them. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1006371
|
|
dc.date.assigned |
2006-04-30 |
|
utb.result.grade |
E |
|
local.subject |
reklamní slogany
|
cs |
local.subject |
advertising slogans
|
en |