PR podpora věrnostního programu Na Doma
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Skripova, Andrea
|
|
dc.contributor.author |
Straková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:55:38Z |
|
dc.date.issued |
2006-12-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2612
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá pilotním projektem svého druhu v České republice, který spočíval v PR podpoře věrnostního programu Na Doma. V praktické části jsem využila možnosti vyhotovit debrief na základě poskytnutého briefu klienta Unilever. Tento brief byl předložen agentuře AMI Communications, s.r.o. na základě výhry ve výběrovém řízení. Další částí je provedení SWOT analýzy věrnostního programu Na Doma z pohledu PR. V práci jsem uvedla i důležité charakteristiky cílových skupin, dále jsem provedla hodnocení efektivity již realizované PR podpory věrnostního programu. Závěrem bakalářské práce je provedení navrhovaného zlepšení PR podpory věrnostního programu a jejich následná ekonomická náročnost. |
cs |
dc.format |
64 s., 13 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3961896 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036 |
|
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
Nadomačky
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
mediální výstupy
|
cs |
dc.subject |
PR podpora
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.subject |
loyalty program
|
en |
dc.subject |
"Nadomačky
|
en |
dc.subject |
" SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
media outputs
|
en |
dc.subject |
PR support
|
en |
dc.title |
PR podpora věrnostního programu Na Doma |
cs |
dc.title.alternative |
PR support of the "Na Doma" loyalty program |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-01-22 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-12-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis describes a "Na Doma" loyalty program, which is the first of its kind in the Czech Republic. I took the opportunity to develop a debrief in response to a brief from Unilever's client in the analytical part. This brief was given to AMI Communications agency based on a tender. Another part of the project is a SWOT analysis of the "Na Doma" loyalty program from the PR point of view. I also describe important characteristic of the target groups and provide an evaluation of the loyalty program effectivity. At the end I propose improvements of the PR support and their economic demands. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4736
|
|
dc.date.assigned |
2006-10-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account