dc.contributor.advisor |
Valenta, Luděk
|
|
dc.contributor.author |
Matošková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:49:44Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:11Z |
|
dc.date.issued |
2006-12-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2594
|
|
dc.description.abstract |
Svoji práci jsem vykonávala v České pojišťovně, a.s. ve Zlíně, kde jsem psala svou baka-lářskou práci na téma Zhodnocení současného postavení České pojišťovny, a.s. na pojist-ném trhu po provedené transformaci. Za cíl jsem si zvolila zhodnocení úspěchů a nedostat-ků provedené transformace s odstupem dvou let. K tomuto využiju odbornou literaturu, internetu a hlavě časopis České pojišťovny, a.s. a svých znalostí. |
cs |
dc.format |
54s, 7 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
969890 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2008 |
|
dc.subject |
Klientský servis
|
cs |
dc.subject |
e-Learning
|
cs |
dc.subject |
digitalizace
|
cs |
dc.subject |
optimalizace procesů
|
cs |
dc.subject |
centralizace pojištění
|
cs |
dc.subject |
ob-chodní expanze
|
cs |
dc.subject |
client service
|
en |
dc.subject |
e-Learning
|
en |
dc.subject |
digitalization
|
en |
dc.subject |
optimalization of processes
|
en |
dc.subject |
centralization of in-surance
|
en |
dc.subject |
market expansion
|
en |
dc.title |
Zhodnocení současného postavení České pojišťovny, a.s. na pojistném trhu po provedené transformaci |
cs |
dc.title.alternative |
Analyses of current position of Česká pojišťovna, a.s. in insured market after execution of transformation |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2007-01-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
I did my work experience in Česká pojišťovna, a. s in Zlín, where I wrote my Bachelor thesis on theme Analyses of current position of Česká pojišťovna, a.s. in insured market after execution of transformation. As an aim I chose analyses of achievements and defi-ciencies of the executed transformation at a distance of two years. To that I used speciali-zed literature, the Internet and primarily the magazine of Česká pojišťovna, a. s and my knowledge. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Finanční řízení podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Financial management of enterprises |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4708
|
|
dc.date.assigned |
2006-10-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|