dc.contributor.advisor |
Hrazdilová Bočková, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Petruželová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:46:10Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2583
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti firmy FORTEX - AGS, a.s. Práce je rozdělena na dva samostatné celky. V první části je provedena z dostupných zdrojů literární rešerše, ve které jsou uvedeny základní pojmy týkající se tématu konkuren-ceschopnosti, konkurenční výhody, konkurenční strategie a analýzy konkurentů. V části praktické jsou řešeny externí a interní analýzy, na základě kterých je zhodnocena konku-renceschopnost firmy a jsou navrhnuta možná řešení a doporučení pro zvýšení konkuren-ceschopnosti firmy FORTEX - AGS, a.s. |
cs |
dc.format |
70 s., 20 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1676766 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2027 |
|
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
konkurenční strategie
|
cs |
dc.subject |
příležitost
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
able to compete
|
en |
dc.subject |
competitive position
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
firm strategy
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
opportunities
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenceschopnosti firmy FORTEX-AGS, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of competitive position of the firm FORTEX-AGS, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2007-06-13 |
|
dc.date.vskp-available |
2027-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my bachelor thesis is an analysis of competitive position of the firm FORTEX - AGS, a.s. The thesis consist of two main parts. The first part includes the literary explo-ration of facts which discusses about a competitive position, an advantage of competition, the firm strategy and analyses of competition. The practical part solves the external and internal analyses which are important for valorization of the competitive position and the suggestions and recommendations are proposed for increasing ability of competition of the firm FORTEX - AGS, a.s. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/117
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
5568
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-12 |
|
utb.result.grade |
C |
|