dc.contributor.advisor |
Kacr, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Obstová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-21T14:44:30Z |
|
dc.date.available |
2013-10-21T14:44:30Z |
|
dc.date.issued |
2013-06-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25812
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace ve společnosti Firemky s.r.o. a předkládá projekt pro zlepšení nedostatků v této oblasti. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou, která se dále dělí na analytickou a projektovou. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky a koncepce marketingové komunikace a utříděny nové trendy v tomto oboru. Následuje analytická část, která díky konkrétním me-todám situační analýzy přináší studii vnějšího a vnitřního prostředí, v němž se firma nachází a následně zkoumá současný stav marketingové komunikace firmy. Informace získané v analytické části sloužily jako kvalitní základ pro vypracování projektu marketingové komunikace, který byl na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
103 |
cs |
dc.format.extent |
3081852 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication instruments
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace firmy Firemky s.r.o. s využitím nových trendů v této oblasti |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication of the Company Firemky s.r.o. Using the New Trends in this Area |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2013-10-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on the current state of marketing communication in the compa-ny Firemky s.r.o. and the proposed project presents the improved failures in this area. This thesis is divided into theoretical and practical part, which is further divided into analysis and project. Theoretical section summarizes basic concepts and knowledge of marketing communication and classifies new trends in this field. Then, analytical part, which through specific methods of situational analysis, presents a study of internal and external environ-ment in which the business is located and then examines the current state of marketing communications of the company. Information obtained in the analytical part served as a good basis for the development of marketing communications project, which was subject of the time, cost and risk analysis made at the end of this thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29626
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-08-12 |
|